3 Ağustos 2011 Çarşamba

2.ci hayatta..kimler kaldi dost olarak hayatimda..

Gulay ablam...
Asil annemin 2.ci kizi..evin en bilgili,en kulturlu,en saf en temizi,herseyi icine atan sessizi.
9 Mayis..anneler gununden 3 agustos bugune..
Yasamla olum cizgisi arasinda gittik geldik gunlerce.
Mayis--haziran--temmuz--agustos
Kolay degildi bu gecen surec..neler goturdu bizden neler ?
Sabirla bekledik..emegimizi sevgimizi esirgemedik ablamizdan.Allaha sukrettik, dualar ettik,yalvardik agladik,sifalar diledik.
Yuce RABBIM cevirmedi bizi kapisindan.Bugunu gorduk sukurler olsun.

Yorgunluklar gecici..unutuluyor hemencecik.
Unutulmayanlar ne mi ?
1---GERCEK DOSTLAR...yanimda olanlar.
2---Sahte..maskeli yuzler..yani benim icin bundan sonra birsey ifade etmeyenler.

Bu kadar ciddi bir ameliyatta benimle birlikte bu zor sureci yasayanlar, gece gunduz demeden arayanlar, yanibasimda elimden tutanlar dostumdur benim.
Guzel gunlerde, eglencede herkes vardir bir yerlerde..
Onemli olan boyle gunlerdir.
Basit bir ameliyat olsaydi eger:
bu kadar elemezdim elekten, gecirmezdim suzgecten.
Akraba olsun,arkadas olsun, dost olsun.
Ablama verilen deger bana verilmis degerdir.
Kimler ablamin yaninda olduysa..kimler kosa kosa atlayip geldiyse Ankaraya...ameliyatinda beklediyse endiseyle kapisinda...ameliyat sonrasi sevindiyse ciglik cigliga..
Ameliyat oncesi..ameliyat sonrasi
yazmisim bir kenara..
kara kapli defterimin GERCEK DOSTLAR sayfasina.


Ablamin bu 2.ci hayatinda...
Herkese ciplak ayakla kosan Guzin yok artik...!!!

GUZiN AVCI
3.Agustos.2011
ANKARA

Hiç yorum yok: