3 Ağustos 2011 Çarşamba

iZMiR..memleketimin guzel sehri

Mefkure hanim...KATAR'dan sevgili dostum arkadasim.Yuksel abimizin biricik esi. Guzel insan..yuregi de guzel kendisi de.
Aradi telefonla. " annemi kaybettim..!!! dedi buyuk bir uzuntuyle.
Yuregim ciiiz etti.Anneler degerlidir benim icin.Ne diyecegimi bilemedim, uzuldum derinden.Yaninda olmak istedim o an.Paylasmak istedim acisini.

Kac gundur Neyyire"m de iZMiRde annesiyle hastanede.Bekliyorlar iyilesmesini guzel teyzecigimin.Dualarim hep bu guzel dostlarimlaydi kac gundur.Ablamla ugrassam da bir yandan da hep aklimdaydi her ikisi de.
Ne kadar zor gunler geciriyorlardi bir ben bilirim bir de Allah.

Hemen Taner"imden izin istedim." Ben iZMiRe gitmek istiyorum izin verirsen " dedim.
Sagolsun hic dusunmeden "git" dedi sevindirdi beni.

Hemen Gulinle atladik gece yarisi..indik sabahi..
Ulkem sevgili yegenim..cicegi burnunda taze gelin..karsiladi bizi sevgiyle,getirdi kendi gibi cici evine.
Hep birlkte Mefkure hanima gittik..bassagligi diledik uzuntuyle.
Kendimi ailenin bir ferdi gibi hissettim huzurluydu yuregim.Hepsi de sevgi dolu,misafirperver,gorgulu,bilgili guzel bir aile.Nur icinde yatsin annecigi..ne mutlu guzel evlatlar yetistirmi birakmisti ardinda.Denize bakan evinde guzel evinde sevgi ruzgarlari esiyordu dualarla.

Neyyiremi aradim cikista hemen.."9 Eylul hastanesindeyim" dedi.
Canim teyzecim acil sifalar diliyorum sana yurekten.Cok etkilendim gercekten.
Sen kahkahalar atan sevgili teyzecigim zayiflamis bir avuc kadar kalmisti.Bir yil once..Kusadasinda unutulmaz bir hafta gecirmistik hep birlikte.Hersey insanoglu icin.Ne olcagini bilemiyorsun iste.
Canim teyzem..
Emekteki guzel evinden uzakta sagligina kavusmak icin burdasin..Dilerim su mubarek RAMAZAN ayinda, biran once hersey yoluna girer gule oynaya cikarsiniz hastaneden hep birlikte.Dualarim sizinle.

Ulkem is gorusmesinde..Gulin derin uykuda.
Ben mi ?
iZMiRin esintisi...vurdukca yuzume...manevi bir huzurla doldu yuregim.
Dostlarimin yaninda olmak hafifletti tum yorgunlugumu.

GUZiN AVCI
3.Agustos.2011
ANKARA

Hiç yorum yok: