22 Temmuz 2015 Çarşamba

Alaçatı sıcaktan kavrulurken..

Alaçatı yerlisi sevdi beni..
Sağolsunlar tatlı kadayıf lokma sarma kayısı ne olursa getiriyorlar bana..
Seni sevdik kal burda bir yer satın alın diyorlar.Kısmet de varsa o da olur bir gün diyorum gülümseyerek..Içten samimi sıcacıklar. Ben de onları seviyorum yıllardır tanıyor gibi yüreğim.
Hele gelip soruyorlar ya.. Bir işin varsa hallet ben beklerim biz bekleriz diye..
Teşekkürler her birinize..
Bugün gelen misafirlerim kendilerini attılar balkona..
--Ohhhh.. hayat var burada.. Yanıyor Alaçatı.. Burası cennet diye..
Serinlesinler iyice dedim çoşkuyla  hortumu aldım elime, orman gibi çamların yeşilini  begonvilin fuşya rengini  başladım keyifle yıkamaya.. Sanki sağnak yağmur yağmışcasına  yayıldı mis gibi toprak kokusu çevreye..biraz daha çöktü tatlı serinlik ortalığa.
Kitapçıdan gelen melankolik eski şarkılar birden  aldı götürdü beni uzaklara..
AŞK- hasret-Özlem-gurbet hepsi içiçe sarmaşdolaş yükseldi Alaçatı semalarında..
Çocuksu yüreğim damlayan sularla dansederken romantik..
 Haydaaa.. O da neee ? Yandı kolum birden.  Bir baktım kapının demir paslı sivri ucu gömüldü kaşla göz arası sağ koluma.. O nasıl kanama ?
Arda Sevgen ..Ankara'nın temiz aile çocuğu.. Güzel Yürekli genç delikanlı..misafirimiz..
Hemen gidiyoruz abla benim babam eczacı çok vurmuştur tetanoz iğnesi böyle durumlarda dedi.. Gittik nöbetçi eczanede bir iğne yedim korkuyla karışık duygu seli altında ..
Bu yaşıma kadar yememiştim tetanoz aşısı..
Böylece tarihe geçtin Alaçatı..
Geçmiş olsun Güzin'im..
SAĞLIKtan Güzeli var mı Dünya'da ?
Yok.. Yok.. Yok..
O halde neden yiyoruz birbirimizi.. Neyi paylaşamıyoruz bilmem ki ?
Her günümüze şükretmek gerek..
Kıymet verenlerin değerini bilmek gerek..
Seviyorum demek diyebilmek..
Gönlünce yiyip gezebilmek..
Var mı ötesi.. Yok bence..
Sevgilerimle....

Güzin AVCI

Ailede doktor olması ne güzel.. Selin sağol teyzem gece yarısına kadar beni motive ettin ya.. Gülin-Halil- filiz- Mehmet  teşekkür ederim tetanoz aşısı olmadan önce..
  Sağduyulu ince ruhlusunuz beni rahatlattığınız için binlerce kez teşekkürler..
 ülkemin güzel doktorlarını seviyorum ben..
Fatoşve Arda eczacı çocukları.. Babaları kadar deneyimli misafir konuklarımız Sağolun..

Hiç yorum yok: