11 Temmuz 2015 Cumartesi

öyle sevdim seni ben..

Hayat ne acımasız insafsızsın bazen öyle..
Kimine gülersin hiç haketmediği halde..
Kimini de süründürürsün göz göre göre..
Yanar can, yürek yanar, kavrulur ruhumuz ateşlerde..
Ağlarız sığınırken yüce Rabb'ime ..
YARAB...YARAB..
Şifa ver ver...Huzur..bolluk..mutluluk ver..
Gökkubeye uzanan ellerimizi geri çevirme ..diye..
Nice güzel insanlar binip gidiyor beyaz atlara..
Yarım kalıyor hayatları görmüyorlar baharı kışı..
Yaşam o kadar güzel ki oysa..
Vakit Kıymetli harcanamayacak kadar boşa..
Geçip giden şu güzelim günler var ya..
Akıp gidiyor avuçlarımızdan koşarcasına..
Kimine hüsran yaşatıyor..kimini bağlıyor hayata..
Pembe panjurlu pencerelerden bakmayalım yarınlara..
Savrulurken semalarda acımsı feryatlar..
Göğsümüzün tam üstünde bir ağırlık
Istiyoruz sevdiklerimizde Olmasın hiç hüzün hastalık
Yitirir bazen renkler anlamını soluk manasız
Ruhum neşeli şarkılar söylemiyor görünce üzgün mutsuzları..
Törpüler içimi Yürek sızısı..
Unutmam sevdiklerimi ey Alaçatı rüzgarı ..
Essen de deli deli dağıtsan da saçımı başımı..
Olsamda binlerce kilometre uzaklarda..
Unutmam can DOSTLarımı..yakınlarımı..
Dolanır dilimde isimleri tek tek..
Zikrederim tesbih niyetine gülümseyerek..
BETÜL YILMAZER....muhteşem kadın..
Kadınların hası güçlü Sultanı..
Ruhumun derinliklerine hükmeden Sen..
Her yaşımda hep sana hayran ben..
Sen kaybolma benden..
Nasıl bir sevgi seliyle yazmışsam seni yüreğime..
Anasının kuzusunu sevdiği gibi..
Öyle sevdim seni BEN....!

Güzin AVCI
6.Temmuz.2015
Alaçatı






iPad'imden gönderildi

Hiç yorum yok: