2 Temmuz 2015 Perşembe

begonvil kokulu Alaçatı sokakları..

Dün market dönüşü tabureler üstüne oturmuş, ellerinde yarım ekmek içi  Kokoreçe büyük bir iştahla diş atan teyzeleri gördüm.. Vay canına .. Nasıl ekmek yeme o öyle? kıtlıktan çıkmış gibi.. Reklama çıkarsanız teyzemi en iştahsız insan bile galeyana gelir..Siler süpürür ortalığı :)
Geçtim aralarından gülümseyerek. Kokoreççi amca kurmuş tezgahı tam Alaçatı'nın mevkisi girişte...Keyfi yerinde para kırıyor vallahi :)
Dün Arkadasımlarım vardı, dediler fırsat buldukça bir bak rakiplerinin oteline :))))))
Tanışırsın hem de iyi olur dediler..gezdim birkaçını..
Hacı Memişi.. Çarşı içini.. Pazar yolunu..
Nereye girsem  üstüne geldi otelleri.. Sıcak.. Nefes alınmıyor.. Loş.. Sıkıcı..
Bunaldığımı hissettim yeminle.. Nefesim daraldı sanki..
Acaip  bir nem kokusu vardı.. Bali'deki mesajcı kızların kokusu sinmişti ortama..
Odalar küçük.. Kasvetli..Bir de fiyatını sordum ağız uçuklatıcı..
Geldim evimize.. Püfür püfür esiyor Alaçtı rüzgarı tatlı tatlı..
Serin, insanın ruhu açılıyor..hele begonvilin esintiyle sallanışı..kulağına aşkı fısıldarcasına..
Lütfen demeyin yazarken Güzin atıyor diye..
İnanın bizim burası  tek kelimeyle cennet..
Huzur var.. Serin.. Bembeyaz adı gibi..balkonu kocaman..Salonu geniş.. En azından insanın ruhu daralmıyor, Boğazı'na iki el yapışıp sıkmıyor..boğmuyor bunaltmıyor..bence en güzel bizim burası..
Ama ben de iş yok.. Satmasını bilmiyorum.. Reklam Yapmıyorum..yapamıyorum..
Sessiz sakin ..kuş cıvıltısı ..hele sabahı .. kahvaltısı..
Gez eğlen uyu dinlen.. dinlensin ruhun kemiklerin can bulsun yeniden..
Gerçek TAŞ ev ve ben üşüyorum herkes yanarken..
Beyaz ev butik otelimiz gerçekten güzel ama bilen yok..
Kısmetinde olan gelir bakar tadına bir gün bir şekilde ..


Güzin AVCI
2. Temmuz.2015
Alaçatı


Hiç yorum yok: