2 Temmuz 2015 Perşembe

Alaçatı'da sabah..

Yeni güne merhaba.. Derin uykuda yine Alaçatı.. Öyle güzel ki hava.. Mis gibi.. Şu kuşlar ne yorulmaz hayvancıklar, minicik gövdeleriyle çıkardıkları ses sanırsın Sümerbank kumaş fabrikası.. Vıcır  vıcır ötüüyorlar hiç dinlenmeden koro halinde..Kapat gözlerini bırak kendini hülyalara.. Evin önündeki  çamlarla  sanırsın kendini ormanda...
Ne AŞK Şarkıları yazılır, ne besteler yapılır şurda..
Keşke Mülkiyeti bizim olsaydı buranın.. Ne stres ne Kaygı..işte o zaman  gönlüm keyfini çıkarırdı.
Erken uyanıyorum az bir uyku yetiyor bana.. Çıkıp gezmek yürümek istiyorum Alaçatı'nın daracık yollarında.. Her sokağa söylenecek bir sözüm var, hepsinin almak istiyorum gönlünü..Gecikmiş de olsam  sohbet etmek istiyorum tatlı tatlı..sorumluluğum olmasaydı sokaklar.. Güzin ablanız çoooktan tanışmıştı her birinizle..Takmıştı yeni isimler renkli gizemli her birinize..Gezemiyorum gündüzleri..Beklemek zorundayım BEYAZ EVI..Şu vicdan duygusu var ya.. O bağlıyor beni buraya.... insanlar sıcak buluyor beni..ne görüyorsunuz ki güleryüzümden başka..girseniz temiz kalbime, bir kaybolsanız, eşşiz derinliklerinde yatan asil ruhumda..
Sabahın en güzel saati.. Tam yürüme vakti.. Ahh.. siyah beyaz sarı Köpekler.. Köpeğinde şanslısı burda toplanmış.. Sevgi ortamında yaşıyorlar mutlu.. Gelen okşuyor başlarını giden okşuyor gülümseyerek.. Içten bir sevgi.. Ben her ne kadar çekinsem de zararsız hayvanlar..INSAN oğlu daha zararlı..bukalemun gibi.. Nerde çıkar üşüşüyorlar oraya..Ben kime iyilik yaptıysam ya da kime çok güvenip bastıysam bağrıma hep vurdu beni sırtımdan . Güvenimi sarsan insanlara öfkem tsunami şiddetinde.. Behey sersemler .. Yapmayın..tertemiz duygularımı yaralamayın.. Sizin umurunuzda değil ama benim asil yüreğim kaldırmıyor.. Yemin ediyorum sizin adınıza o Utanç duyuyor.. Neyin hırs-ı bu.. ?
Hay para.. Senin gözün kör olsun.. Hep sensin güzel insanları yoldan çıkaran.. Hep sensin aşağılık konuma sokan.. Senin adın değişsin bence..Olsun şeytan..
Neyse ya.. Nerden geldim yine buraya..
Haaa.. Güzelim havadan.. Yürüyemeyememekten..
Begonvil  kokulu daracık sokakların ÖZGÜRCE tadını çıkaramamaktan..
Bir gün o da olacak Alaçatı..
Benden çaldıklarını ödeyeceksin on katı..!

Güzin AVCI
3.Temmuz.2015
Alaçatı

Hiç yorum yok: