23 Temmuz 2015 Perşembe

gülümse hayata..

Rabb'ime binlerce kez Şükürler olsun..
Uyandım yeni güne sağlıkla..
Taner'imin telefonuyla fırladım yataktan..
Gurbet ellerde onu da endişelendirdim boşu boşuna akşam akşam..
Iyiyim dedim tatlı bir dille gönül okşayıcı..
Çok şükür dedi.. canımın içi rahatladı..
Anlattım maceramı.. Doktorlarımızı..ilgi sevgi alakayı..
Alaçatı'nın ileri gelenlerinin nasıl çevremde etten duvar ördüğünü kolladığını..
Haaa.. Doktor deyince sevindim Ankara'dan güzel iki aile geliyor Ağustos ayında..
Doktormuş.. Bizim semtten..Çukurambar'dan..( ne de olsa İncek'deki evimden çok Çukurambar'da..ablamdayım..)
Hatice hanım..Deniz yönlendirmiş.. Tatlı bir ses tonu.. Merak ettim doğrusu..
O tarihte butik otelimiz şenlenecek kutsal mesleğe kendini adayan güzel insanlarımızla.,
Hep derim biz öğretmenler insan yetiştiriyoruz
Doktorlarımız cana can veriyor hayat kurtarıyor diye..
Saygım sonsuz beyaz önlüklü tıpa gönül verenlere..
Tüm doktor olan akrabalarıma yeğenlerime arkadaşlarıma dostlarıma selam olsun..
Alaçatı'nın tüm kokulu begonvilini size gönderiyorum esintiyle birlikte..
Diğer dostlara da kucak dolusu sevgiler selamlar..
Öptm özlemle..

Güzin AVCI
Alaçatı

Hiç yorum yok: