21 Ağustos 2015 Cuma

Feridun'un düğünü.Alaçatı..bugün kalbim teslim sana..

kalbim mi teslim?
beynim mi?
birleşmiş her ikisi de..
Bana inat edercesine..
Biri durdu..diğeri başladı..
Sızladı burnumun direği..
ALAÇATI..
Aklım firarda..
Bedenim burda..
Gönlüm onlarla..
Sevdiklerim toplanıyor Ereğli'de..
Taner geldi Tahran'dan..
Hürriyet İstanbul'dan..
Sofu Antalya'dan..
Memo Slovenya'dan..
Bir ben kaçamadım Alaçatı'dan..
Kimbilir nasıl güzel bir düğün olacak..
Güzel Eğitimli folklorcu danscı güzel sesli gençler toplanacak..
Sağlık olsun be Feridun teyzem
Kısmet olmayınca olmuyor işte..
Ben istemez miydim ?
Şıkır şıkır giyinip yanında olmayı..
Istemez miydim ..?
aslan parçası yeğenimle gurur duyup düğününde oynamayı..
Kalbi temiz güzel yüzlü yeğenim benim..
Hep mutlu ol..
Mutlu yaşa..
Hayat hep gülsün sana..
Seviyorum seni..

Güzin AVCI
20.8.2015
Alaçatı

Hiç yorum yok: