15 Ağustos 2015 Cumartesi

Alaçatı.. çiseleyen yağmurla birlikte..

demiştim ya...
Bakalım Taner unuttu mu yoksa hatırlayıp  arayacak mı evlilik yıldönümümüzü diye..
Teşekkürler canımın içi.. Saat 16.00 da aradı..sevindim tabii..
Her yıl ayrı kutlarız ..ya Katar'dan.. ya Dubai'den.. ya Libya'dan.. ya Arabistan'dan..
Bu seferde aradı Tahran'dan..
Koskoca şirketin Bölge müdürü olacağına aceba dizimin dibinde oturan bir ÖĞRETMEN mi olsaydın ? daha mı iyi olurdu bilmem..
Eğer aramasaydı, ben aramayacaktım karar vermiştim kendi kendime.
Dün o kadar çok insan gelip oturdu ki püfür püfür esen balkonda doğal klima esintisi altında..
Dilimin ucuna geldi her seferinde vazgeçtim bir türlü söyleyemedim bugün özel günüm diye..
Gönlüm utangaç asil yüreğim engel oldu söylemeye..
canım çekti kalbim istedi  bir pasta getirtiyim paylaşıyım duygularımı.
İstedim haykırıyım özlemimi alıp götürsün Alaçatı rüzgarı gezdirsin sokak sokak delice..
Saat tam gecenin 12.00 si.. Kimse yok Beyaz Otelde..herkes dışarda..çıktım usulca..çiçekler sevindi gülümseyen gözlerime bakınca..Sevgi seli işte..
Elimde olmadan gözümden yuvarlandı gözyaşı taneleri..
Attım sokağa adımımı..hafiften yağmur atıştırmaya başladı..Sanki eşlik edercesine gecenin karanlığı yalnızlığıma..tutulmuş nefesler kilitlenmiş ahali Fenerbahçe maçına..
Iki adım otelin uzaklığı çarşıya..yeri muhteşem..
Geldim Özsüt'e.. Mutlaka bir tatlı yemem gerek.. Nice senelere demem gerek..
bu saatte YAŞ pasta yenmez dedim, fıstıklı dondurma aldım oturdum bir sandalyeye ..
Baktım inanılmaz kalabalığa.. Herkesin yüzümde tatlı bir tebessüm.. Kimi gülüyor gönlünce.. Alaçatı'da olmanın mutluluğu yansımış yüzlerine..
Herkes keyifli neşeli..herkes kesiyor birbirini..
Gözleri felfecir okuyan erkekler, beğeniyle bakıyorlar göğüs bacak dekolteli güzel genç kızlara..
Erkekler de cazibeli.. Kızlar da onlara atıyor kesik baygın bakışlar..
Alaçatı sokakları parfüm kokuyor mis gibi..
Dondurma birden dizildi boğazıma..
Şehit düşen ana kuzuları geldi aklıma..
Çiçeği burnunda gencecik delikanlılar..
Yüreğine ateş  düşen analar babalar kardeşler sevgililer..
Öfkem karıştı kara bulutlara..
İstedim tüm kalbimle heryer böyle mutlu olsun..
Gülsün gül yüzleri GENÇlerimizin..
Onlar bizim Geleceğimiz.. Sermayemiz..herşeyimiz..
Hiç üzülmesinler.. Hiç ağlamasınlar.. Ağlarlarsa sevinçten ağlasınlar..
Dondurmayı ben mi yedim dondurma beni mi yedi bilmem ?
Bildiğim birşey var şükrettim Yaradanıma..
Tüm ayrılıklar böyle olsun ...
Nice senelere Güzin'im evlilik yıldönümün kutlu olsun..
Nice senelere Taner'im gelecek sene birlikte kutlamak dileğiyle..

Güzin Avcı
15.Ağustos.2015
Alaçatı

Hiç yorum yok: