17 Ağustos 2015 Pazartesi

Annem..17.ağustos.2000..

Canım ANNEM..
Güzeller güzeli asil  kibar hanımefendi Annem..
ÖZÜR diliyorum senden..
Affet beni güzel ANNEM..
Bugün kendimi çok kötü hissettim..
Bir suç işlemişim gibi utandım senden..
Durdum durdum Ağladım köşe bucak..
Affet beni güzel Annem..
Ilk kez sevdiklerimi biraraya toplayıp Yasinler okuyamadım sana..
Ilk kez helva kavurup çevreme dağıtamadım....
Ilk kez fakirlere yemek ısmarlayıp doyuramadım..
Ilk kez senin için bir yoksulu giydirip sevindiremedim..
İlk kez hayırlı bir evlat olarak görevimi yerine getiremedim..
Mezarına güller koyup mutlu edemedim..
Alaçatı.. Bilmem affeder mi bir gün kalbim seni ?
Anneme vakit ayıramayacak kadar yordun beni..
Annem.. Güzin'in unutmadı hiç seni inan..
Kendi ayıbımı kapatmak için aradım herkesi..
Istedim onlar yapsın eksiğimi..
Onlar sevindirsin seni..
Bağışla beni ANNEM..
Yattığın yer cennet olsun..
Seviyorum seni ..!

Güzin AVCI
17.ağustos.2015
Alaçatı

Hiç yorum yok: