25 Ağustos 2015 Salı

Alaçatı'da aklı eksikler..

Ben bu insanoğlunu anlamış değilim yeminle..Gözleri mi görmüyor görmek mi istemiyor bilmem.. Sanki hepsinde perde var siyah kaputtan..Bir aile geldi şimdi Antalya'dan.. Yorulmuş anneleri..içim cız etti.. Para önemli değil benim için..önemli olan insan memnuniyeti..
Gösterdim VIP Odayı..Uygun da bir Ücret söyledm gelmişler uzak yoldan teyzenin hatırına.
Istedim Can'ları dinlensin keyif alsın geldiğinden..Bir dolaşalım dediler geliriz yine..
Unutmuşum bu aileyi.. Markete gidiyordum baktım içimi sızlatan annemi hatırlatan teyze..
Tanıdım hemen giysisinden..Oturmuş kapıya serinlemeye çalışıyor.. Elinde mendili kan ter içinde..
Burayı tuttu kızım dedi usulca.. Otelden başka herşeye benziyor..ve ben biliyorum oranın fiyatını..
Basık, karanlık, bunaltıcı, duvarlar üstüne üstüne geliyor insanın..Bizim mutfak bile lüks kalır bırak derya deniz Odayı.. Saray avlusu gibi geniş balkonu..esen Alaçatı rüzgarı..
Kuş cıvıltısı arasında yapılacak organik kahvaltıyı..
Acıyorum inanın aklı eksiklere.. 3 gün geliyorsunuz bari sinsin içinize..
Ahh.. bir bilseler neler kaçırdıklarını..insanlığı.. misafirperverliği..rahatlığı..
Ne deyim size Allah akıl fikir versin sözün bittiği yer..
Insanlar HAKETTİĞİNİ yaşarmış...!!!

Güzin AVCI
25.ağustos.2015
Alaçatı

Hiç yorum yok: