6 Nisan 2016 Çarşamba

utanıyorum yaşananlardan..

Bir gün de..
Uyanıyım sabaha huzurla..
Günaydın Türkiyem deyim coşkuyla..
Günaydın deyim eşime aileme dostlarıma..
Diyemiyorum..
UTANIYORUM yaşananlardan..
Sanki benim ayıbım gibi..

Huzur içinde doğup büyüdüğüm güzel ülkemin haline bak ?
Nasıl bozulduk bu kadar ?
Nerde  İNSANLIK  dediğimiz en güzel unsur ?
Nerde vicdan merhamet sağduyu ?
Bırakın partiyi lideri öne çıkan isimleri..
Bırakın birbirinizi yemeyi..
İNSAN  OLUN  İNSAN..

Bir insanın fikri zikri zihniyeti ne olursa olsun..
Hangi partiden hangi dinden hangi milletten olursa olsun..
Önemi  YOK...
Önemli olan güzel İNSAN olmasıdır..
Kalbinin temizliği, iyi düşüncesi, merhameti vicdanıdır...

Aman ha....o bizim partiden....o bizim fikrimizden...
O  bizden değil..o farklı düşünceden... denilirse  eğer..
Gözardı  edilip aklanırsa  bile bile yanlışlar..
Ne İNSANLIK kalır ortada...
Ne SABIR ..?
Ne  GÜVEN ?
Bozulur manevi güzel AHLAKİ tüm değerler birer birer ...
Döneriz  Orta Çağa koşar adım....
Kalmaz toplumun  geleceğe ne umudu  ne yarını..
Doğmaz güneşi..olmaz da sabahı..

Güzin Avcı
6.Nisan.2016
TAHRAN

Hiç yorum yok: