23 Şubat 2010 Salı

Seven kalpler vazgecmez sevdiginden...

Deniz Aydemir

Deniz... benim guzel dostlarimdan birisi.Yuregine,beynine guvendigim bir dost.Dobra,durust,saglam bir kisilik.Esi Huseyin Emir'in sarayin da mudurdu.Kendisi de THY genel mudurunun sag kolu,yardimcisiydi.Donduler Ankara'ya..uzun zaman haber alamadim kendisinden. Cok da uzulmustum 'Deniz nerdesin ?' diye.Bugun maili geldi bana.Cok mutlu oldum, izin almadan koyuyorum yazisini.
Dostluklar bakidir Deniz'cim...seven kalpler vazgecmez sevdiginden, gecse de aradan seneler, olsa da arada uzak mesafeler...ne firtinalar, ne de depremler yok edemez saglam dostluklari.


Guzin,
Blogunu gezdim az once... guzel siirlerini okudum iznin olmadan ....
duygu yuklu , sevgi yuklu, nice guzel paylasimlarini .
Ellerine saglik guzel yurek;Dostluk ve paylasim adina , nice guzel duygulari icinde tasiyan , bu guzel ruha MERHABA.
Merhaba ...nice guzel paylasimlarla, hayati derinden algilayan, bu duyarli dosta.
Kaldigi yerden baslar derler dostluklar.
Diyenler gercek dostu yitirmemek cabasinda olanlar.
Yitirildiginde aci veriyorsa eger, yitirmemek adina, tekrar kazanmak adina, yapilacak cabalar nafile geliyorsa, dostca seslenip yasanan paylasimlar adina, tekrar bir sans tanimani isteyen bir DOSTUM....
Ben seni kalbimin dost gozune koydum...
Bilmeden kirdimsa seni inan cok uzgunum.
Nicedir o dost gozum ariyor seni bilesin...
Ozlemle ariyor seni..
Guzel sohbetlerimizi, Katar gunlerimizi hep hatirliyor.
Senin paylasimini , guzel duygu mesajlarini ve siirlerini ozledim.
Hiç kimse bir dost kaybedecek kadar zengin değildir bilirsin . Hele ben hiç değil.Ne col , ne kum firtinalari , ne mor otesi bulutlar..
Butun bu olumsuzluklar.. senin guzel gonlunu , gulen yuzunu ve dosta dotca , icten kucaklamalarini asla etkilemez bilirim.
Ulkemin guzel kokulu ciceklerini kucak dolusu gonderiyorum sana.
Senin gibi guzel ruha.Hayatin hüznü, damla damla gözlerinde, Siirlerde anlam bulan ozlemlerin, dost yuregime coktu. Kifayetsiz kaldi bütün sitemlerim,Dostum.. yalnizligini paylasmak icin , bilsen su an neler nelerrrr vermezdim. Sözun bittigi an ...bazen çaresizliğimizin kanıtıdır....ne söylenecek birşey kalır ne de telafi adina yapılabilecek...
iste simdi gercekten kotu bir durum yani sozun bittigi ani yasamak Vaktin hosgorulmek ve bagislanmak adina cok gec olmadigini dusunuyor,daha fazla utandirilmamayi umud ediyorum.Kilometrelerce uzaklıklara gizlenmiş olsa da dostluğumuz, aynı gökyüzünü paylaştığımız sürece , biz bir dostuz!
Sevgiler guzel dost...

Deniz AYDEMIR
22.2.2010
ANKARA

Hiç yorum yok: