24 Şubat 2010 Çarşamba

YASAK koydum kalbime..

Gitti gonlumun nesesi


Yasak koydum kalbime,
bir daha..bir daha..
Sevme..sevme kimseyi...!
sevme olesiye..
sevme..degmez ...diye..

Cok sayida yolcu vardi
gecip giden geminin icinde.....
Kimi kara, kimi beyaz
Arab, ingiliz, Hintlisi
kimi yakisikli, kimi de seksi...

Aradi ..yosun yesili gozlerim
taradi .. her birini
nefes nefese, heyecanla....
bakti ... umutsuzca..
Aradi... israrla...
kalbini calan sevgiliyi
Ozlenen sevgiliyi,
beklenen sevgiliyi...

Gulumsedi hayalinden hic gitmeyen
Beyaz atli prensine,
Tatli bir tebessumle
El salladi, gizli gizli, hafifce....


HASRET ruzgari
birlesti col ruzgariyla,
Ezildi bedenim
OZLEM denen tonlarca yukun altinda....

Keyifsizim...gucum yok...halim yok...
Aska muhtac, aska hasret yuregim
Sanki hapisteyim... sanki surgunlerdeyim...
Teselli etmiyor artik hicbirsey beni
Tutmuyor ellerim,
Gulmuyor gonlum
Birsey istemiyor yarali yuregim...!

Nesem, mutlulugum, canli ruhum
yasam enerjim, gunesim
gitti...gonlumun nesesi..
kayboldular bir bir
gecelerin siyahinda...!
suskun, caresiz, uzgun simdi ...!

Yokus asagi gidiyorum tepe taklak
Bitmiyor isyanim...bitmiyor sitemim...

YASAK koydum .... incinen kalbime...!
YASAK koydum.... yesil gozlerime ...!
YASAK koydum..... izinsiz giren sevgiliye....

Guzin AVCI
25.2.2010
Doha-Katar

Hiç yorum yok: