13 Nisan 2011 Çarşamba

2010 dolu dolu bir yıldı

Çin'den Pekin'den Mustafa kardeş google'dan "tesadüfen bloğumu okuduğunu,çok beğendğini" yazmış.
"Özellikle 2010 daki yazı ve şiirleriniz beni çok etkiledi" demiş.
Evet...çok şey yaşadım 2010 da.
Görmediğimi gördüm.
Tatmadığımı tattım.
Dolu dolu bir yıldı benim için.
Her satırında sevgi,saygı,özlem,hasret,gurbet vardı.
Katar-Ankara-Kuşadası
Sıradan değildi hiçbiri de.
Şimdi de yazmak istiyorum keyifle ama Y A Z A M I Y O R U M işte.
Kollarımda demirden bir pranga asılı sanki.Parmaklarım yürümüyor.
Oysa dansederdi tuşların üstünde.
Nefes almadan yazardım ne yazıyorsam büyük bir heyecanla.
Güneş bir başka güzel doğuyordu gönlüme.
Yüreğim ilkbakar kuşları gibi neşeli cıvıl cıvıldı.
Y O R G U N U M şimdi.
Bir mahkum misali oturuyorum evimde.
KIRGINIM hayata.
KIZGINIM haksızlıklara.
Yenilen HAKLARA...!!!

Güzin AVCI
13.4.2011
ANKARA

Hiç yorum yok: