21 Nisan 2011 Perşembe

Magandalar olmasa hayatımızda

21.Nisan.2011
Ankara'da pırıl pırıl bir güneş var bugün.
Bakınca pencereden muhteşem yeşillikle güneşin bütünleşmesine tanık olursunuz büyük bir keyifle.
Amaa hele bir adım atın dışarıya. Aman Yarabbim..sanki kıştan kalma bir gün.Güneşe aldanıp da dışarı ince giysilerle çıkanlar griple kolkola dönmüştür eve.Tabii iliklerine kadar da donmuşlardır.Acaip bir soğuk var.Herseye rağmen çıktım evden.
Değerli Asghar hocamızın ameliyatı vardı bugün.Amacım onu ziyaret etmekti.
Gittim, başarılı geçmişti ameliyatı.Ünlü diş hekimlerimizden Reha hocamız yapmış ameliyatını.Sagolsun.
Asghar hocamızı görünce ağzında tamponla çok üzüldüm.Ağlamamak için zor tuttum kendimi.Yazık..günah..çocuk gibi masum uyuyordu.
Arabasına arkadan bir magandanın küt diye vurmasıyla çenesini arabanın direksiyonuna çarpmıştı.Hem dişlerini kaybetti hem de çenesinde problem oluştu.Gel de kızma.Bazılarına insan demek gelmiyor içimden.Hayvan desem hayvanlara hakaret olur.Bu kendini bilmez densiz,terbiyesiz insanların ceza almadan ortalık da dolaşması üzüyor beni.
Adalete teslim edeceksin bir daha yapmayacak,yapamayacak.Yapanın yanına kar kalıyor.
Başkent üniversitesinden çıkan gençleri bir görseniz.Sanki araba değil altlarindaki çocuk oyuncağı.Yarış yapıyorlar etrafa kan kusturarak.Zigzaglar çiziliyor,bir sag şerit,bir sol şerit.Kelle koltukta Allaha emanet gidip geliyoruz.Bu baba parası yiyen, cebi şişkin,zengin,şımarık çocuklara haddini bildirecek kimseler yok ne yazik ki.
inanın bu şehir magandaları olmasa insan daha huzurlu,daha mutlu olacak,daha güvende hissedecek kendini.Yarınlara daha güvenle bakabilecek.
insanın ruh sağlığıyla oynuyor bu şehir eşkiyaları.
Neyse..
Bununla büyük GEÇMiŞ OLSUN hocam...!!!
Acil şifalar diliyoruz AVCI ailesi olarak.
sevgiler

GÜZİN AVCI
21.Nisan.2011
ANKARA

Hiç yorum yok: