14 Mayıs 2011 Cumartesi

Gökkuşağı

Pazartesi gününden beri koşturuyoruz ailecek.Eczacı olan ablamın rahatsız olması derinden etkiledi hepimizi.Dün Başkent hastanesinde ablamın MR çekimini beklerken öyle kötü hissettim ki kendimi.Yarab..Sağlık ne kadar güzel...!!!
insan kaybetmeyince anlamıyor ne yazık ki kıymetini.Birden..birden.. gözlerime bir ağırlık çöktü.Eniştem konuşuyor ama ben uyuşturucu çekenler misali yarı kapanmış gözlerimle zor dinliyorum kendisini.Sanki uzun bir otobüs yolculugunda gibi,sandala binmiş denize açılmış gibi,çok yemek yemiş rehaveti çökmüş gibi.Tutmasam kendimi uyuyacağım.Ki ben hayatta gündüzleri uyumuş biri değilim.Birşeyler olduğunu anladım.Hemen geçtim acil kısmına,tansiyonumu ölçtürdüm.
Şok...şok..düşük tansiyonlu ben olmuşum birden yüksek tansiyonlu.
Üzüntü ne kadar etkiliyor bedenimizi bunu birkez daha anladım.Akşam düştü tansiyonum eskisine döndü ama ben de çaptan düştüm.
Şimdi oturdum bakıyordum dışarı.Dağın ardından rengarenk bir GÖKKUŞAĞI tüm güzelliğiyle çıkmış sanki gülümser gibiydi dünyaya.İnanılmaz bir sevinç, mutluluk kapladı içimi.Sanki güneşin yedi rengi bedenimi sardı sımsıkı.Öyle güzel öyle muhteşemdi ki anlatamam.Birkaç günün stresini,yorgunluğunu,üzüntüsünü,kederini biran da olsa aldı götürdü üzerimden,yüreğimden.
Yaşam ne kadar güzel.
Yüce Rabbimin yarattığı herşey çok güzel.
Kıymetini bilelim, en çok da sağlığımızın kıymetini bilelim.
Veee...şükredelim tüm kalbimizle.
sevgiler

GÜZİN AVCI
14.Mayıs.2011
ANKARA

Hiç yorum yok: