4 Mayıs 2011 Çarşamba

Gözü kör olsun bu nezlenin

Hastayım dostlar..kırık kolum kanadım..sanki tır geçmiş üstümden darmadağınım.Ağlıyor gözlerim kendi kendine..sağnak yağmur misali.Ahh..Feridun teyzem ahh..biliyordum eninde sonundabu nezleye yakalanacağımı.Hemşirelik,doktorluk yaptım sana özenle kendimi koruyarak.Yine de kaptım şifayı işte.Neyse ki ateşim yok çok şükür.Hava da nasıl güzel bugün anlatamam.Bu havada burnunu çeke çeke,hapşuuu diye diye otur bakalım evde.Kim ister ki hasta olmayı ? gücüm yok ne bacaklarımda ne de yüreğimde.Bulsam o kuvveti gidecektim İZMİR'e.Ülkem'in evini sermeye.Düğün günü yaklaştı sayılı günler kaldı.Hayırlısı bakalım.
Bugün 3 Mayıs.
Önemli bir gün.Taner'imin 20 yıllık sevgilisi,biricik aşkı,gözbebeği GAMA'ya hayır dediği gün.Tam bir yıl olmuş aradan.
işe başlaması beklenirken "teşekkür edip" gelmişti.
Haklıydı kendince.Ailesi gibiydi."ilk göz ağrısıydı" bugüne kadar çalıştığı tek şirketti.Büyük bir özveri ve sadakatle çalışmıştı gece gündüz demeden.20 yıl dile kolay.Bazen üzülürdüm nikahlı eşi ben değil,şirketiyle kıymış nikahı diye.
Aklıma geldi yazmadan edemedim,sanki bu sayfa benim günlüğüm oldu.
Seviyorum iki satır da olsa içimden geçenleri 2 dakikada yazmayı.
Bazen mailler alıyorum,en çok Tunus ve Fransa'dan..ikisi başı çekiyor.ingiltere,Amerika,Hollanda,Danimarka,Almanya,Çin,ispanya,Malezya,Umman,Katar,Arabistan,iran...vs...inan mutluyum sevgili kardeşlerim.
iyi ki varsınız.Sizin varlığınız güç veriyor bana.
Seviyorum hepinizi.
Özlem,hasret,gurbet koyun koyuna içinizde biliyorum.
Allaha emanet olun.Mutlu kalın sağlıcakla.
sevgiler

GüZiN AVCI
3.Mayıs.2011
ANKARA

Hiç yorum yok: