5 Mayıs 2011 Perşembe

ilacımsın benim

SETENAY'ım...ruh ikizim...elma yarım
Seni öyle çok seviyorum ki.ilaçların en güzelisin sen.DOSTlarımın en vefalısı,en anlayışlısı,en babacanısın.
Mersin'de güzel bir sitede oturuyor Setenay'ım.Psikolojik rehber öğretmeni.Eşi Murat bu yıl emekli oldu.
Başımın tacı,gönlümüm sultanı,çerkezlerin yüz akı,dünya tatlısı.
Her öğretmen onun gibi olsaydı eğer bugün ruh sağlığı bozuk hiçbir öğrenci olmazdı.
Müdürümüz şu an Ankara il Milli Eğitim müdürü Kamil Aydoğan'dı.Bir ayrı sever ve sayardı Setenay'ımı.Büyük bir özveriyle çalışırdı,amacı ruh sağlığı düzgün,kişiliği sağlam,karakterli gençlik olsun isterdi.
-"Güziş'im" derken ruhum dinlenir inanın.
O tatlı,gevrek simit gibi,tatlı gülüşü ömrüme ömür katıyor.
Dün eğitimsiz,seviyesiz birileri moralimi bozmuştu.Ankara'nın üstünde dolaşan kara bulutlar gibiydi ruh halim."yapma iyilik bulma kötülük" demiş atalarımız.
Bu bana ders olsun,tanımadığım insanlara vesile olmayım bir daha artık.
Hz.Muhammed'e adamın birini göstermişler.
--"bu adam sana düşmanlık besliyor ya Muhammed" demiş.
Hz.Muhammed dönmüş söyleyene demiş ki:
--" Ben o adama iyilik yapmadım ki neden düşmanlık beslesin bana" demiş.
Sağolasın güzeller güzeli Setenay'ım.Güzel psikiyatrisim benim.
Tenis hocası geldi,"Benim içinde oyna tenis" dedim kapattık.
Sezon sonu turnuvalarda dilerim can dostum şampiyon olur,mutluluğuma mutluluk katar.
Kucak dolusu sevgiler sana ceylan gözlüm.
Çok ÖZLEDiM bacın seni.

GÜZİN AVCI
5.Mayıs.2011
ANKARA

Hiç yorum yok: