7 Mayıs 2011 Cumartesi

Sanma ki unuttum seni annem

Anneler Gununuz kutlu olsun

Kalbim huzunlu,yuregim duygu yuklu "gunaydin" hepinize.
Piril piril, gunesli bir Ankara sabahindan,Canim anneme ve tum annelere kucak dolusu sevgilerimi,dunyanin en guzel çiçeklerini gönderiyorum özlemle.
Gozlerimi actim annemi düşündümm içim sizlayarak.
Yaşın kaç olursa olsun..
çocuksu yüregin hep ister annesini, hep özler annesini, çikmaz hiç aklindan, ağlarken anne diye ağlar, "benim annem" derken gozleri parlar.
Bir baskadir ANA sevgisi.
Düşündüm uzun uzun içim burkularak ;
Bana hamile kaldigini ogrendigi gun duyguları neydi ?
Dunyaya geldigim o ilk gun neler hissetmişti ?
İlk gözlerinin içine ışıl ışl bakarak gülümseyişim de,
ilk emekleyişim de,
ilk yürüdüğüm de
ilk dişimi çikardigimda
ilk candan simsicak sarildigimda
ilk öpücüğümü yanağina kondurdugumda
ilk ANNE dedigimde
ilkokula başladigim o ilk gun sımsıkı elimden tutarak okula götürdüğünde,
ilk yürekten " seni seviyorum" dediğimde,
Bembeyaz gelinligin icinde biricik kizinin büyüdüğünü "gelin" oldugunu gördüğünde,
Kimbilir neler hissetmiştin canim annem ?

Benim annem guzeldi
Kibardi,zarifdi,asildi
Annem gercekten ozeldi
Kimselere benzemezdi
Yoktur anne gibisi
Odenmez hic hakki emegi
Hayrandim ben anneme
Varligiyla anlamliydi hayatim
Anlatabilsem neler hissettiklerimi
Haykirabilsem duygularimi avazim ciktigi kadar
inan ki annem yoklugunu kabullenemedim hala
SENSiZ yasamimda
Bazen gulduysem de
Bazen agladiysam da
Hep SEN vardin her nefesimde
Hergun biraz daha yandim ayriligimiza
Tukenen hayatlarda
Unutuluyor hersey zamanla
Annem...canim annem
Bir tek SEN
Bir tek SENiN sevgin omur boyu
Bir tek SENiN SEVGİN seker tadinda...!!!

Guzin AVCI
8.Mayis.2011
ANKARA

Hiç yorum yok: