3 Mayıs 2011 Salı

Mutluyum..iyi ki var dostlarım

DOST demek canının yarısı demek.Ömrüne ömür katılması demek.Uyuyan ruhunun canlanması demek.Hayata yeniden tutunmak demek.Stresini,içindeki zehiri atmak demek.
iyiyi kötüyü paylaşmak demek.Onu gördüğün zaman gözlerinin içinin parlaması demek.
Bugün KATAR'dan Sevgi'm aradı.Güzeller güzeli can dostum sırdaşım,can arkadaşım.Gerçekten de Katar denilince aklıma hemen Sevgi geliyor.Ne güzel bir insan o öyle.Allah övmüş yaratmış.Her yönden mükemmel bir insan,mükemmel bir karakter,mükemmel bir kadın.Kadın gibi kadın işte.MAŞALLAH bin kere,yüzbin kere.Allah nazarlardan esirgesin onu.Doha'nın en güzel Türk kızı her yönüyle.
Epeyce sohbet ettik ordan burdan.Arkadaşlardan.Kendimi biran orda hissettim.Zigzag towerda,denize bakarak konuşurduk saatlerce.Hiç bıkmaz hiç usanmazdık birbirimizden.
Sohbeti de tatlıydı kendi gibi.Akıcı konuşması,süper zekası müthişti.Eski günleri anımsadım.Sağolasın can dostum,güzel arkadaşım.Gönlüme su serptin bahar sevinciyle birlikte.Ruhumda çiçekler açti çoşkuyla,sihirli bir değnek değmişcesine canlandı ruhumun tabiatı inan ki.
Ardından İzmir'den Sevgi'cim aradı.Kuşadası dostum,arkadasım.Öyle sevindim ki.O da dünya güzeli.Yüreği sevgi dolu.Kitap kurdu.Kitap okuma yarışı yapılsa kesin birinci olur.Öyle dolu dopdolu ki.Bas düğmeye sor Sevgi'ye.Her konuda sular seller gibi anlatır,aydınlatır seni.Bayılıyordum yazın örneklerle anlattıklarına.Anneliğine,insanlığına.Çapkın'la,Çar'la zekle uğraşmasına.
iki Sevgim..her ikisi de mutlu etti beni.
Allah da sizleri mutlu etsin inşallah.
Birbirimizden yüzlerce kilometre uzakta da olsak gönüllerimiz bir işte.
Seviyoruz biz birbirimizi.
Sevgiler kucak dolusu her ikinize de.

GÜZİN AVCI
3.Nisan.2011
ANKARA

Hiç yorum yok: