14 Ocak 2013 Pazartesi

Alışamasam da yokluğuna..


ALIŞAMASAM da YOKLUĞUNA

Ne zaman acsam penceremi
Seher yeli getirir bana kokunu
ÖZLEMim artar
HASRETin tuter burnumda
GURBET acitir icimi...
Seni gorunce
nasil da carpardi kalbim...
Yuregim yuregine akardi
berrak bir su gibi...
Etkilenirdim tatli gulusunden
Kaybolurdum gece karasi gözlerinin en derininde...
Sen yanimdayken umurumda degildi dunya
hayatin anlami sendin yoktu başka...
Ne de cok sevmistim seni
YALNIZ biraktin..hic dusunmedin duygularimi
Aklina bile gelmedim ne yaparim SENSİZ diye ?
İnanilmaz acı cektim, uykusuz kaldim cok geceler
Keyif almadim guzelim yasamdan....
Aklim karisik hala, romantik ruhum firarda
Sensizlik zor
ALIŞAMADIM yokluguna...
Hala sesin gelir kulagima zaman zaman
Bilmem kac kez firlamisimdir yataktan gece yarisi
hayatimin her karesinde yer alsan da unutulmaz halinle
Yine de..
SENden sonra...
Körolası yoklugunda...
Hayalleri yikilmis bir enkaz kalsam da geriye
Birer birer gidiyor bak paylasilan ANIlar
Kabuk bagliyor kanayan yaram yavas da olsa
Aklina gelirsem eger bir gün
Gulen yuzumle
HATIRLA BENİ
Üzül sadece..!

Güzin AVCI
13.Ocak.2013
Doha-KATAR

Hiç yorum yok: