20 Ocak 2013 Pazar

İndim sahile...


Hava guzeldi bugün...Ozlemisim yurumeyi..Ciktim evden,once Hilton Oteli'nin sahiline baktim..begendim..guzeldi kumu,guzeldi havuzu..Tempolu bir sekilde yuruyerek Sharaton Oteli'nin yanindan indim sahile..
Cimlerin ustunde kadinlar,cocuklar,gencler,yaslilar..Her yastan, her milletten insan toplanmis Birlesmis Milletler gibi..kiminin ayagı cıplak,kimi terlikli..kimi yuruyor,kimi birseyler yiyor,kimi de sandala biniyor.Arap muziginin esliginde,masmavi denize aciliyor keyifle.Buket ablamız geldi aklima.Şans iste.Biz de niyetlendik ama kum firtinasi vardi o gun..gezemedik ne yazik ki..Dedik bir daha ki sefere..Yurumusum 2km..yoruldugumu hissetim ama pes etmedim..Takildim 3 arabın pesine..boyları uzun..hızlı yuruyorlar tabii ki..bir bıraksam kendimi kalacagım orada..aynı hızla..yurudum arkalarından..ha gayret diye diye..Allahtan binip gittiler arabalarina..ben de yavasladim..iyi geldi yurumek..nefesim acildi az da olsa..
Geldim eve..Taner hala ofiste..
Bugün pazar oysa...

Eskiden yeterdim kendime,
Artardım bile...
Şimdi ne yapsam nafile,
Ve
Kim demiş
" CAN eskimez..!" diye,
Bu can tedirgin ten de...
Can da eskimiş,
Ben de...!

Güzin Avcı
20.Ocak.2013
Doha-Katar

Hiç yorum yok: