19 Ocak 2013 Cumartesi

DUA edin..


Kendim GURBETde
Aklim Fatih enistemde..
10 gundur mucadele veriyor yogunbakim da..İbni-i Sina'da..
İnanilmaz uzuluyorum, gece gunduz DUA ediyorum Allah'ima..
Selin basinda..genc uzmanim benim..
Allah razi olsun senden..
SEN varsin diye az da olsa ferahliyor yuregim..
Hayat ne kadar kisa...o halde bu kavga,bu hırs niye?
Neden bu stres, uzuntuler? neden kirilir kalpler? kacirilir huzurlar?
Birakalim egolari tatmin etmeyi..
Canimiz yaniyor sevdiklerimize birsey oldugu zaman..
DUA edin lutfen..O dunya iyisi bir insan..
Enistelik degil ABİlik yapti bize her zaman..
Zor gunlerimizde O vardı..en guzel gunlerimizde O vardı..
Hep O vardı YANIMIZDA...
Haydi ENİSTEM...
tutun hayata..hem de sıkıca...
Pes etmek yok..seni ozlemle bekleyen..sevenlerin cok..
Cık şu yogun bakimdan..cık artık
Yalvariyorum tum kalbimle
Sevindir beni ne olur
korolası şu gurbet elde...!

Güzin Avci
19.0cak.2013
Doha-Katar

Hiç yorum yok: