16 Ocak 2013 Çarşamba

farkında bile değilsin...


Seni dusununce gulen yuzume golgeler dusuyor
Cadde cadde, sokak sokak dolasasım geliyor
Kırgın KALBİM,öfkem dorukda
Attigin kazıkla, uyandim muhtesem ruyadan
Unuttum sayende gulmeyi, attın kör kuyulara
Küstürdün hayata, yiktin hayallerimi.....
Saskinim..isyanlardayim...
Coskum, tutkum, arzum oldu drama
HASRETimdin, kursun yedim
Bicak yarasi olsa gecerdi simdiye
GONUL yarasi bu gecmiyor iste.....
Acmiyor gönlümde bahar cicekleri
Parlamiyor gunes eskisi gibi
Duruldum durgun sular gibi
Kaybettim sevincimi, kırıldı hevesim
Yaniyor icim ateslerdeyim.....
El alem ne der diye cektim sineye
Bunalimdayim.. mutlu musun mutsuzlugumla?
Basimi duvarlara vura vura
Acitsam da canimi, pisman olsam da, oynasam da isyanları
YOKSUN artik yanimda, yoksun artik hayatimda
İsin acı tarafi ne mi?
üzüldügümle kaldim
SEN farkinda bile degilsin
Canın cehenneme...!

Güzin Avcı
16.Ocak.2013
Doha-Katar

Hiç yorum yok: