15 Ocak 2013 Salı

hissetmesem keşke


HİSSETMESEM KEŞKE

Gece boyunca dondum durdum sessiz sessiz
Kac kez yattim kalktim bilmem sayisini
Gecenin hüznü icime coktu karanlıkla birlikte
Actim pencereyi nefes almak istedim derin derin
Koca pencere dar bir kafes gibi bogdu beni
Yumruk yemis gibi kesildi nefesim
Demirler arasina sıkısmıs hissettim kendimi
Gidip geldi beynim Doha-Ankara arasi
Ezildim sacma sapan dusuncelerin altinda
Basaramadim tatli hayaller kurmayi nedense
Karanlik bakislar sanki coktu ustume
Her bir parcam ayrı yerde
Yordu beni bekleyis, biran once kavusmak istedim aydinliga
Colde vaha bulsam ne yazar ?
Dunya benim olsa neye yarar ?
Caresiz yapistim pencereye, bekledim endiseyle sabahi
Birseyler var hissediyorum belli ki
Gunesin isiklari vurdu denize
Gozlerimin yesili dumanli, huzunlu yuregim
Sarildim telefona sordum birsey mi var benden gizlenen?
Fatih enistem İbn-i Sina'da yogun bakimda,pespese acil ameliyatla,
Ali abim operasyon icin Ankara'da
Aman Allahim sen koru sevdiklerimi..!
Sagolsun Selin baslarinda
Ulkem-Gulin-Feridun gelmis hepsi orda
Buyuk GECMİS OLSUN..! dedim her ikinize de
Gözlerimden akan sicim gibi yaşlarla birlikte...!

Güzin Avcı
15.0cak.2012
Doha-KATAR

Hiç yorum yok: