17 Mart 2015 Salı

ben buyum..

Rabbim..sana teşekkür ediyorum,
Beni böyle yarattığın için..
Annem.. Sana teşekkür ediyorum,
Beni böyle doğurduğun için...

Hiç mi insan kaypak olmaz ?
Hiç mi ikili oynamaz ?
Hiç mi sahtekar olmaz ?
Hiç mi yalakalık yapmaz ?
Hiç mi hasetlik olmaz içinde ?
Hiç mi dar olmaz karnı ?
Hiç mi çıkar için satmaz kendini ?
Hiç mi verdiği sözü tutmaz bir kez de olsa ?
Hiç mi randevusuna geç kalmaz ?
Hiç mi unuttum demez birşeyi ?
Hiç mi kıskanmaz birini..?

Yemin ederim yok hiç biri..
Merhametim vicdanım sağduyum insaniyetim acıma duygum.,
Tavan yapmış zaten..
Dürüstlüğüm onurum şerefim güvenirliliğim sadakatim  sözümün eriyim..
Bir o kadar da  mert dürüst cesur yüreğim.,
Şükrediyorum her zaman yüce Rabb'ime..
Dua ediyorum yatıp kalkıp güzel Anneme.

Güzin AVCI
17. Mart.2015
Doha-Katar.




Hiç yorum yok: