22 Mart 2015 Pazar

düştüm yine yollara..

Evimizi topluyorum yağmur altında..
Melankolik bir şarkı çalıyor radyoda damardan..
Elimi attığım herşey de anılarım var..
Kimi tatlı kimi hüzünlü kimi derin mana yüklü..
Bakıyorlar gözlerimin içine yalvarırcasına..:)
Gittiğin yere bizi de götür der gibisine..
Alıp götüremiyorum  sevsem de hiçbirinizi yanımda ..
Kalacaksınız boynu bükük ardımda..

Konuşurum ben..
yapım böyle..
Oturduğum koltuklarla..
Yediğim tabaklarla..
Çatalla bıçakla kaşıklarla..
Su içtiğim bardaklarla..
Hangi birinizi yazıyım  bilmem ki ?
Sığmazsınız sayfalara ..
Şükran borçluyum derinden..
Paylaştınız benimle  her anımı  birlikte..
Ekmek kızartma makinam..
Ne çok teşekkür etmişimdir sana bilirsin .:)
Kahve içtiğim fincanlarım.. :)
Yanında  çikolata lokum hurma..
Neşeyle eşlik ettiniz  sohbetlerimize.. :)
Tatlı yediğim borcamlarım.. :)
Dostlarımızı ağırladık keyifle..
Minik çaydanlığım.. :)
Çaylar içtik simit  bile yedik seninle..
Karşımda duruyor mahsun koca kavonozum..
Dolu ağzına kadar deniz kabuklarıyla..
Sevinçlerimi topladım ben bu kavonozda..
Hilton Corniche kıyılarında..
Her kabukta attım sevinç çığlığı..mal bulmuşcasına.. :)

Güzeldi çoğu günlerim seninle Doha..
Kızmayın bana olur mu ardımda kalsanız da..
Gidiyorum ..
cebimde gururum..
elimde..
valizim..
yağlı boya resimlerim..
Şiir defterim..
Gidiyorum..
Düştüm yine yollara..


Güzin AVCI
22.Mart.2015
Doha-Katar

Hiç yorum yok: