9 Mart 2015 Pazartesi

boşuna..

--"  Ana rahminden geldik pazara bir kefen aldık döndük mezara.. "
Güzel Sevgim bu söze kitap yazılır..
İnsanoğlu ne kadar doyumsuz aç gözlü, hırslı..
Sanki hiç ölmeyecekmiş gibi, bu dünyaya kazık çakmış gibi..
Unutuyor bir nefesle ayakta durduğunu yaşadığını..
Rabbim ne zaman alır nerede alır bilinmez..
Gözü dönmüşlere burnu kaf dağında gezenlere bir mesaj bu..
Aklım almıyor öbür dünyayı unutup gözü dönenleri..
Hırsızlık yapıp insanları mağdur edip ağlatanları..
Kıskançlıktan hasetlikten çatlayan karnı darları..
Merhameti  vicdanı insaniyeti unutanları..
Yüzsüzleri arsızları paraya tapanları..
Çıkar için haysiyetini çiğneyip şaklabanlık yapanları..
Mevki sahibi olan sonradan görme hazımsızları..
Neyine hava atarsınız ?
Neyi paylaşamazsınız ?
Ne üstünsün..ne yücesin..
Rabb'imin yarattığı bir kulsun işte..
Paran da olsa ..olsa da çevren..
Dünyalar senin olsa kaç yazar..?
Yap bir iyilik de koy kenara..
Yazılsın sevap hanene öbür tarafa..
Çıplak geldin çıplak gideceksin bre gafil..
O halde niye kişnersin..?
Neyine güvenirsin...?

Güzin AVCI
9.Mart.2015
Doha-Katar

Not: Yazmadan edemeyeceğim.. Ismini vermek istemiyorum, yazsam şirketin ismini şimdi, şıp anlarsınız kimden söz ettiğimi.. Sevgili can arkadaşım uğradı akşam üstü..Hemen anladım yüzündeki hüzünden .. Sordum hayırdır bir sorun mu var ? diye.. ağladı kahrından .. döktü içinde kopan fırtınaları.. amansız dalgalara yenik düşmüşcesine yorgun üzgün şekilde..
 Yakışıklı kariyer sahibi kocasıydı onu böylesi ağlatan..""her akşam içiyor, evde Içmese ofiste içip geliyor..konuşmuyor..halim nicedir sormuyor.. Çocuklarıma kötü örnek oluyor.. Ağzımı açsam ağzıma tıkıyor.. Sevgi yok.. Heyecan yok.. Muhabbet yok.. Aşk yok..dışardan gören beni mutlu sanıyor oysa benim içim kan ağlıyor...Polyanna gibiyim.. Güçlü görünmeye çalışıyorum ama yoruldum dayanamıyorum çekip gitmek istiyorum çocuklarımın eğitimi var..çıkmazdayım...akıl ver Güzinim bana ne yapıyım .." ?
Ne deyim güzel kardeşim.. Önce Allah akıl fikir versin..
Hayatta en kızdığım şey nedir bilir misiniz?
--- Içkinin arkasına sığınan insanlar..!!!!!
Paylaşın be kardeşim paylaşın..yerine göre bağırın çağırın içinizden geçenleri anlatın..
 Içip içip susmanın manası yok.. Günah.. Zaman akıp gidiyor.. Hayat kısa ve biz her günümüzü bir önceki güne göre daha çok arıyoruz..Sağlığınızı Çaldığı gibi paranızı da Çalıyor..Sevginizi alıyor elinizden.. Yuvaların ışığı heyecanı azalıyor.. Muhabbet gibisi var mı? Dostça paylaşılan bir günün kritiği insanın Canını dinlendirir.. Sevgiyle bakan bir çift göz günün yorgunluğunu alır üstünüzden.. Allah'ınızı severseniz içki içmeyi bırakın eğer çoksa paranız yoksul bir Öğrenciye uzatın yardım elinizi..sevindirin buruk kalbini..güldürün mahsun gözlerini..
Lütfen lütfen bilin biraz da olsa eşinizin kıymetini.
Sizin için akan şu gözyaşlarına değer misiniz bilmem ama bildiğim birşey var ..
O da sizi seven bir kalbin ne kadar büyük acı çektiğiydi bugün gözlemlediğim..

Güzin AVCI
9 Mart.2015
DOHA-QATAR

Hiç yorum yok: