22 Mart 2015 Pazar

Rüya geldi yağmurla birlikte..

Sabah konuştuk Gürkan'la..
Hoşgeldin Rüya bebek..
Güzin teyze doğru tahmin etmiş seni..
21 Mart Nevruz bebeği olacak diye..
Çoook şekersiiin..
Çoook da güzelsin..
Minicik burnun pembe yanakların..
Bir ömre bedelsin..
Maşallah sana..
Güzel annene de geçmiş olsun..
Hoşgeldin aramıza..

Güzin AVCI
21.Mart.2015


Oturuyorum her zaman ki yerimde...
Doha alışkın değil yağmura..
Baktım kara bulutlara..
Dedim ağlar mısınız benim gidişime ?
Özler misiniz Güzin ablanızı..?
Konuşuyordum her zaman ki gibi.. :)
O da ne..?
Bir şimşek çaktı gözlerime..
Kendimi attım yere..
Başladı yağmur bardaktan boşanırcasına..
O başlayış..
Hala yağıyor..
Ağlıyor Doha..
Ağlıyor kara bulutlar..
Hem de sağnak şeklinde..
Görülmemiş güzellikte..

Güzin AVCI
21.Mart.2015
Doha-Katar

Hiç yorum yok: