10 Mart 2015 Salı

Doha..

Yitirdin anlamını DOHA..
Oysa güzel anılarım vardı seninle..
Burnumda tütse de buram buram kekik kokulu yaylalarım..
Ailem evim arkadaşlarım..
Vursa da sert rüzgarlar yüzüme bağrıma ..
Kaybolsam da bazen ruhumun derinliklerinde..
Yine de sevdim seni nankör olamam..
Yılların izleri var her karış toprağında..
Yapılışına şahit olduğum..
İslamik müzede, suklarda, Mia parkında..
Götüreceğim senden kalan güzel hatıraları yanımda..

Bilirim huyumu..
Adımımı atar atmaz Anavatanıma..
Unuturum seni Doha..
Arada sırada düşersin aklıma..
Güzel yanlarınla dostlarımla..
Aldırmıyorum küstürse de kimileri yüreğimi..
Kırsa da güzel kalbimi düşüncesizce bazen..
Dönderseler de gönlümü yangın alevine..
Ne kadar ekmek o kadar köfte misali..
Kesiyor herkes kendi faturasını biletini..

Gitme vakti gelmiş bu şehirden..
Yüzgöz olmadan birileriyle..
Benim gönlüm terazi eşit iki kefe..
Aynı mesafede oldum hep adaletli..
Bilen bildi .. bilmeyeni ettim Allaha havale..
Hasret kapıları kalır mı arkamda ..?
Gözler arar mı bilmem beni ara sıra..?
Ne çok anılarım var  seninle Doha..
Kimbilir bir gün yazarım kitabını..
Dökerim seni sayfalara...!

Güzin AVCI
10.Mart.2015
Doha-Katar



Hiç yorum yok: