8 Mart 2015 Pazar

insaf ya..

Bugün..8 Mart Dünya Kadınlar gününü kutlama için toplandı arkadaşlar Katara'da bir restaurantta ..
Dün Şerife'nin maşallah dünya güzeli torununun partisindeydik..
Söz vermiştim geleceğim diye..
Kısmet olmadı uyuya kalmışım.
Vardır dedim bunda da bir hayır.. sağolsun sevenlerim aradı teker teker..
İyi ki varlar hayatımda..
BEN hiç çaba harcamadım  bugüne kadar elimde birilerini tutmak için..
Çıkar için yaklaşmadım, içimden geldiği gibi sevdim bazılarını.
Huyum benim seversem severim yürekten..
Sevmediysem bir şekilde belli ederim kendimi..
Daha doğrusu gözlerim ele verir beni..
Parlıyorsa bakarken ışıl ışıl..sarılıyorsam içten sıcacık samimi..
Demek ki kabul görmüştür gönlümde almıştır dost hanemde yerini..
Sevdiğim dost dediğim birisi..bir lakap söyledi..
Gücüme gitti..sordum..beyaz gözlüklerini benzettiğim için söylüyorum dedi..
Kafama takıldı..farkında olmadan gerildim, stres yaptım üzdüm kendimi..
BEN..
--Ben şimdiye kadar hiç kimseyi kıskanmadım..
--Hiç kimsenin ekmeğiyle oynamadım..
--Hiçkimsenin malına mülküne el koymadım..
--Yuvasını yıkmadım..
--Kocasını baştan çıkarmadım..
--Parasını çalmadım..
--Ekmeğini almadım..
--Adam öldürmedim..
--Can almadım..
--Can yakmadım..
Hayatımda iyilikten başka birşey yapmadım.
Gücüme gitti..gecenin bu saati..gram uyku yok gözümde..
Yüreğimde tarifi imkansız derin ince bir sızı..
Boğazımda demirden bir yumruk düğümlenmiş..
Nedendir bilmem temiz kalbim bir şekilde kırılıyor böylesine..
İnsaf ya..gözümden düşen her damla yaş hesap soracak size ahirette ..

Güzin AVCI
8.Mart.2015
Doha-Katar

Hiç yorum yok: