6 Temmuz 2011 Çarşamba

BAŞKENT Hastanesi gecesi...

Ayakta alkışlamak gerek boylesi hastaneyi

Karanlik cokunce huzunde cokuyor insana. Dramatik sahnelere sahit olabiliyorsun hastane odasinda..Her katta, her odada hastalar dunyadan kopmama cabasinda.Tek istekleri var o da iyilesmek.Eski sagliklarina yeniden kavusmak,hayata yeniden tutunmak.
O kadar degerli doktor var ki hastanede. İnsan gurur duyuyor her biriyle.
Bugun nobet sirasi ben de..Gozlemledim gece yarisi hastaneyi.
Disarda hayat durmus durumda..herkesler tatli uykuda..Oysa hastanede hic de oyle degil,cogunluk ayakta.Beyaz melekler kosturuyor bir saga bir sola.Sanki gunduz gibi.Hic uykusuz kalmamislar gibi. Hepsinin yuzunde tatli bir tebessum,calisiyorlar buyuk bir memnuniyetle.
Kimi hasta yakini kapida.Kimi uzgun,kimi mahsun,kimi aglamakli.Paylasmak isterdim aslinda,dertlerine ortak olabilseydim keske.
İyi hissetmedim kendimi, yaklasmadim bile.
Gecenin gec saatleri..pes pese telas icinde girip cikanlar..Ameliyat ekibi..Yine bir hastayi hayata dondurme seferberligi.
--"Kolay gelsin,Allah yardimciniz olsun,bol sans hepinize...dualarim sizinle guzel insanlar" dedim sessizce.
Ne kadar kutsal ve zor bir meslek Yarabbi..Eli opulecek insanlar tum doktorlarimiz .
Ulkemde kiymetleri bilinmiyor, hakettikleri verilmiyor ne yazik ki.
Biz egitimciler insan yetistirdik ama onlar can veriyorlar cikmak uzere olan cana.
Ablam derin uykuda ben nobetci asker elim tetikde bekliyorum sabirla.Huzur icinde uyuyor ablam derin derin, Nur hocam sayesinde huzurla.
Duygusal,melankolik bir ruh hali icindeyim.Yarali bir yavru kus gibi yalniz ve kimsesiz hissediyorum kendimi.
Dokunsalar aglayacagim hickira hickira.O denli dolu cocuksu masum yuregim.
Sabahin ilk isiklari ile birlikte basladi heyecanli tatli bir kosusturma .. piril piril temizlendi odalar koridorlar,degistirildi carsaflar.Dagitildi ozenle dort dortluk kahvaltilar.
Adi hastane...ama 5 yildizli otel sanki.
Ayakta alkislamak gerek boylesi guzel bir hastaneyi.
BASARILARINIZ daim olsun...!!!
Yolunuz acik olsun...!!!
Buyuk ATAM'in Başkenti gurur duyuyor sizlerle...!!!

Guzin AVCI
6.Temmuz.2011
ANKARA

Hiç yorum yok: