21 Temmuz 2011 Perşembe

Kırılan kalp düzelmez asla

Bilkent Real'e gittim biraz nefes almak için.Ben girerken içeri ismi lazım değil psikopat hatun çıkıyordu kapıdan.Karşı karşıya geldik, kaçırdım gözlerimi kötü enerjisinden nasibimi almamak için.
Kırılan kalp kolay kolay düzelmiyor zaman geçse de aradan.
İnsanı insan yapan bir takım güzel erdemler vardır. Bu hatun yoksundu hepsinden.
Doha...KATAR'ın başkenti..dünyanın en zengin şehri..rüya gibiydi ışıltılı geceleri..çiçekleri ..sahili..zaman zaman özlüyorum görkemli evimizi, muhteşem sitemizi. Gurbet-hasret-özlemdi tek eksiğimiz..Mutlulukla,çoşkuyla dolu dolu geçerdi günlerimiz.Tek kelimeyle eğlenceliydi seviyordum bu özgür,modern,güvenli şehirde yaşamayı.
Bu hasta kişilikli,psikopat hatunun kıskançlığı yüzünden yoruldu gönlüm, çalındı bazı günler enerjim.

Bugün..esirgedim senden...Allahın selamını bile vermedim haketmediğin için.
Acıdım bir kez daha zavallılığına ardından.

Güzin Avcı
20.Temmuz.2011
Ankara

Hiç yorum yok: