16 Temmuz 2011 Cumartesi

Dolunay etkiler beni...

Bugün evimdeyim.
Ay dolunay, en güzel, en muhteşem hali, kocaman tepsi gibi, salonun içinde sanki.
Benim vazgeçilmezim..sıcak yaz günlerimin can simidi..mutluluk kaynağım sevgili dondurmam..kocaman bir kase aldım yanıma.
Dayadım sırtımı orta sehpaya,uzattım ayaklarımı.Ruhum bedenim arınsın,temizlensin istedim tüm olumsuzluklardan,stresten,yorgunluktan.
Terapi gibi geldi bana ayın ışığı,hanımeli kokusu yayıldı birden ruhuma. İçim huzurla doldu.
Öyle bir transa geçmisim ki karanlık dönüstü masmavi gökyüzüne.Sanki parlayan ay değil günesti. içim ısındı yasam enerjisiyle.
Ahh....bir beste yapabilsem ...
tatli bir melodi ve sözler döküldü yüreğimden,hem acıklı hem melankolik,hem de hos geliyordu kulağıma.

""Sana dünyayı bagıslayabilseydim keske
Belki inanırdın sevdigime
Gönül gözüyle sevdim ben seni
Hic terketmedi kalbim bir saniye bile ..!!! ""

Düsündüm de ne kadar yorgun bedenim, zor bir sürecten geciyoruz su günlerde. Çollerde susuzluktan kavrulmus insanlar kadar bitkin haldeyim.
Oysa yaz ne güzel.Dinlenme mevsimi.
Kapattim gözlerimi..Ayın etkisiyle kalbimin ritmik sesi aldi götürdü beni romantik bir yaz gecesine.Dalgalarin sesi,kıyılarla kavga edisi geldi gözlerimin önüne.Seviyorum ben doğayı,seviyorum yasamayı.
Burada..ATAM'in baskenti Ankara'da bile guzel yaz....
Her aksamüstü günesin batısını izliyorum bazen icim buruk bazen neseli.
Her sabah uyandiğimda keyifle aciyorum penceremi sukrediyorum Yaradanima.
Hep diyorum gececek bu zor gunler..Beden yorgunlugu gelip gecici nasil olsa, onemli olan zihinsel yorgunluk olmasın yeter ki...kaygı,stres,endise olmasın icinde,duygular donusmesin kavgaya yuregimizde.

Gulay ablama gelince..hala eski zihniyette.Degismeli bana gore bir an once.Hayata farkli bakmali,hak eden kisilere deger vermeli,,hayat daha canli,daha anlamli,daha guzel olmali gozunde,dengesini biran once kazanmali,yurumeli,kosmali yeniden saglıkla mutlu yarınlara.
Tatli hayallerdir insani tutan ayakta.
SEVGİdir zihni,bedeni,ruhu dinlendiren, guc veren , destek veren canimiza.
UMUDUMUZ asla kaybolmasın, askin tatli buyusu heyecanlar hep kalsin yuregimizde..
Enerji dolu, saglıklı yasama her zaman diyebilelim MERHABA...!!!

Güzin AVCI
15.Temmuz.2011
ANKARA

Hiç yorum yok: