24 Aralık 2022 Cumartesi

Çanakkale geçilmez..

 🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷

Birkaç gün önce..

Gelibolu yarımadası’nda..

Toplam 500.000 askerin öldüğü topraklarda..

250.000’den fazla ŞEHİT vermişiz ana kuzularını..

VATAN uğruna gözlerini kırpmadan feda etmişler canlarını..

Dolaştım sessiz çığlıklar arasında ağlaya  ağlaya..

Taşı,toprağı,denizi, her karışı kanla sulanan bu topraklarda..

Attığım her adımda..

Aldığım her solukta..

Bastığım her karışta..

İncitmekten korktum ruhlarını..🥲

Özür dileyerek dolaştım aralarında..

Yaşadım içimde savaşı..

Atılan o topları, yeri göğü inleten o  ACI çığlıkları..🥲

Hissettim iliklerime kadar..

Nasıl bir iman gücü bu YARAB..?🤲

Böylesi güçlü düşmanlara karşı..

Nasıl kazanmışız bu savaşı..?

Minnet borçluyuz..

Can borçluyuz..

Namuş borçluyuz..

Vatan borçluyuz..

ATA’mızı..

Silah arkadaşlarını..

 ve tüm Şehitlerimizi saygıyla anıyorum.

Yattığınız yer CENNET olsun..!🙏🇹🇷

Ne yapsak ÖDEYEMEYİZ hakkınızı..!🥲

Hiç yorum yok: