24 Aralık 2022 Cumartesi

Dizime MR çekilirken..

 Ne batan güneşin güzelliğini..

Ne aşk kokan sahili..

Ne kendinden geçen sevgiliyi..

Tadın yoksa görmez gözlerin..

Ortopedist dr. acilen MR deyince..

Döndü dünyam tersine..

Gittim  başım önümde kurbanlık koyun gibi..

Bir adım ileri iki adım geri..

6dk..tünelin içinde kalmaya mahkum ben..

Çıktı gerçekleştiremediğim hayalim sahneye birden..

Dedim..

“ haydi Güzin koş.. koş tüm gücünle..

Bu Olimpiyat’ta göster Türk’ün gücünü dünyaya..

Ülkemin sorumluluğu,umudu omuzlarında..!!!🇹🇷

Fırladım ok gibi  rüzgarla yarışırcasına..

Kanım aksa da,dizlerim paramparça olsa da..

Koşuyordu Türk kızı ölümüne  parkurda..

Koştum özgürce cesurca  meydan okurcasına..

Altın madalyayı takmalıyım boynuma..

Ahh..şu hayallerim var ya.. 

Ahh..şu kazanma  arzusu var ya..

Geçtim bitiş noktasını çoşkuyla..

Herkes alkışlıyordu çılgınca..

Selamlıyordu Olimpiyat ŞAMPİYONunu ayakta..🇹🇷

Öyle mutluydum ki ağzım kulaklarımda..

Ne güzel bir duygu yaşadım şu 6 dakikada..:)))

Hiç yorum yok: