24 Aralık 2022 Cumartesi

Özledim..

 ÖZLEDİM öğrencilerimi..

Memleketimin türküleri gibi..

Açan renk renk çiçekler gibi..

Sevgiyle bakardı gözleri..

Her sözümle,her davranışımla..

Rol modeldim onlara..

Heyecanım,çoşkum, enerjim,yansırdı sınıfa..

Disiplin,saygı,sevgi,güvene dayalıydı derslerim..

Maddi,manevi her konuda yanlarındaydı kalbim..

Hiç bir sorun yaşamadım yıllarca..

Canımdan kıymetliydi canları..

Öğrencimi üzen meslektaşlarım beni bulurdu karşısında..

GENÇLİK yıllarında UMUT ektim yarınlarına..

Korkusuz,başı dimdik,özgüvenli olmaları için çabaladım..

Dürüstlük aşıladım, GÜVEN aşıladım damarlarına..

Nasıl da farklıydı her birinin hayata bakış açısı..

Benim içinse en önemli olan RUH sağlıklarıydı..

Psikolojileri güçlü olsun diye..

Ya bire bir, çokca da topluca terapi yapardım sınıfta..

Kıyamazdım hiç ..kirpiği yerde üzgün bir genç görmeyi istemezdim karşımda..

Kimi içine kapanık,aşık,romantik, duygusal,heyecanlıydı..

Kimi asabi,hareketli,arkadaş canlısıydı..

Bir kalbine dokunsam,dökülürdü acıklı öyküler sayfa sayfa..

Çoğunun hayatında sevgiden yoksun bir yaşam,yoksulluk vardı..

Severdim gençliği,korurdum her birini, kalkan olurdum göğüslerine..

Zarar gelmesin isterdim saçlarının bir tek teline..

Saygı duydum gençliğe,saygı duydum her daim fikirlerine..

İyi insan olmayı,ahlaklı olmayı..

Vatan sevgisini, kardeşliği,kendine GÜVENi..

Kararlı, etkili, açık sözlü olmayı..

Okuyan,sorgulayan, dinamik,nitelikli gençler olmayı..

Atatürk sevgisini, ilkelerini, değerini bilmeyi,çağdaş olmayı..

Aşıladım kanlarına..

Farklıydı,saygındı diğer öğrencilerimden benim ÖĞRENCİLERiM..

Gururluyum, huzurluyum  başımı her yastığa koyduğumda..

Öğretmenler günümüz kutlu olsun..🇹🇷

Nice 24 Kasım’lara..

Güzin Avcı 😘

Hiç yorum yok: