12 Ağustos 2010 Perşembe

ASGHAR MORADi



En iyi dis hekimi


iste....impilantta tek isim.....

"en iyi DiS HEKiMi "

kim mi ?

ASGHAR iLGAR MORADi

Adresi mi ?

Mesrutiyet caddesi

Konur 2

41 kere MASALLAH

Ayin 14 u kadar guzel yeri

Mado'nun birazcik ilerisi

telefonlari mi ?

0 542 612 23 22

0 312 425 74 84

guzin

yorumlarin bir kismi asagi da.

sevgiler,selamlar







Canim guzin ablam........
Senin mutlulugun beni de mutlu etti ....
Keske o hocan istanbul'da olsa da Hasan'in disinide yaptirsam....
Bir insan bu kadar mi guzel anlatir., duygularini....Bu kadar mi dislerin uzuyordu seni canimsin....Benimde iki tane yanda var yapilacak.Katarda ki cellatlar acimasizca cekti sapsaglam disimi 3 doktor zorla cekti VALLAHI BILLAHI yalanim yok ........
Tam iki gun kanamam durmadi.....ALLAHA havale ettim o doktor bozuntularini guzelim dislerim gitti....
Guzin ablam kactane ? ne kadara yapildi ? bilgi amacli soruyorum.....
Seni cok ozledim......
Ben duygularimi senin gibi anlatamiyorum...Sadece icimde yasiyorum dev dalgalari .....Okyonus misali...
nerdesin Kusadasina gittin mi? birsey istermisin katardan ulkemle gonderiyim mi?
opt kib slm hrkz
SEVGI


Canisi

Cok gecmis olsun.Oyle guzel ifade etmissin ki artik ne disci koltugundan ne de impilanttan korkarim.

Sagolasin guzel canisi.Asghar Moradi ismini yazdim "en iyi doktorlar" arasina.

Cok ozledim,opuyorum seni.Slm

Gunsiray







Guzin hanim

Sizi tanimayi cok isterim,yazi ve siirlerinizi takip ediyorum 3 yildir Norvecteki arkadasiniz Naci bey sayesinde benim gunesim oldunuz.Duygularinizi paylasiyorum.Asghar Moradi beye hayran oldum.Gormeden icim isindi.Sanirim Turkıyeye gelince ziyaret edecegim onu.

Burada dis hekimine gitmek servet istiyor.

icten,sicacik,samimi yazilariniza devam edin lutfen.

Ulasabilecm bir telefon nuarasi rica etsem.

Sevinc Goksu

Norvec



Guzincim

Bir arkadasim yolladi mailni.Beni neden mahrum birakiyorsun guzel yazilarindan.

Cok guzel..sayende bir doktorumuz oldu.Cok yasa sen.lider kardesim benim.

Sonra yazarim cikiyorum yemege simdi.

hoscakal

Ulku





Guzin tatlim yaaa

Simdiye kadar tum dis hekimleri canimi cok yakti.

Nerdeymis bu Asghar ilgar Moradi?

Daha once nerelerdeymis sorarmisin?

Bozuk para gibi harcadilar beni .Genc yasta cekmedigim eziyet kalmadi.

Impilant korkum yersizmis korkumu yendim sagolasin askim ,oyle guzel ifade etmisinki "bende varim" diyorum yaptiracam artik,biraz daha calismam fazla mesai yapmam gerekecek.Zengin bir koca bulamadim gitti yahu :)))

opuldun pembe yanaklarndan



Gulay kocaman

ıst



Guzin hanim merhabalar



Dislerimden cektigimi hickimseden cekmedim.Alkolik esim bile bana eziyet etmedi bu kadar yeminle.Onun zarari kendine.Ama ben sabahlara kadar uykusuz kalip isime gittim aglayarak.Hep bir mucize bekledim.iyi bir dis hekimi ciksada sadece parami degil sagligimi bana verse dedim hic olmadi.rastlayamadim bir turlu.Paraydi oratalikta dolanan. yaptirdim yeni hic memnun degilim.Esimden utanmasam atlayip ucaga gelecegm su impilant kahramani hocaniza.

Siz hocaniza guvenmisiniz ben de yazilarinizdan size guvendim.esim bir araba parasi yedi bu dislerin diyor zaman zaman.bazen basimada kaktigi oluyor hakli.Dis hekimleri utansin.

Hosgelmis ulkemize A.Moradi bey.

selam soyleyin Dubaiden.yzamaya devam edin,gelince Ankaraya bulacagm sizi.tanismak istiyorum bu guzel yurekli insanla.

sevgiyle kucakliyorum sizi.

lale





Tatlim

muhtesem bir yazi.Eline yuregine saglik.

ihyiyacimiz var boyle super hekimlere.

ismi cok ilginc geldi bana.Ezberledim bile.Ashgar Moradi.

Dis sorunum olursa solugu sende alirim unutma.cok gecmis olsun.

Tanere slm.optuk

Duygu duygum



Guzisim gule gule kullan dislerini.Aglattin yine beni.Sen roman yaz roman.hemde ask romani.Askın kıtabını yaz sen.Kalemin kuvvetli herkesten.Bırak artik mutevazi olmayi.Taner kardesim neden desteklemiyor seni anlamis degilm.

Doktoruna gelınce HELAL OLSUN diyorum.Guven cok onemli.

Smdıden guvendm Moradi hocamiza.

slm turm ese dosta

gorusuruz ınsallah.

opuldun

serap



Guzincim



Cok gecmis olsun canikom.

Sana bayiliyorum

Yazilarina hastayim.

Esim diyor ki sende kadinmisin,ne kadinlar var ne asklar yasaniyor ?

birazda benim icin yazsan iyi olacak.

Asghar Moradiye hosgeldin diyorum,birgun bizde o kapidan girecegiz iceri.

Adresini yaz gonder bana.

kendine iyi bak oldumu.



Serpil guvenok





Canim

ASHGAR MORADInin adresini acil yazarmisin ?

cok gecmis olsun.Gule gule kullanasin impilantlarini.Sen kolay kolay begenmezsin huyunu bilirim.Hoca mukemmel biri anlasildi.

Istanbula beklerim.

haaaa...telefon numarasida yaz hocaya ulasabilelim.

optum bye bye.



arzu







guzin hanim yakin takipcinizim.

Kuveyte pilotum,bekarim da.

Siirlerinize hasta oldum.Beni boyle seven bir kız ariyorum.

Iran asilli dis hekimi bana hic yabanci gelmedi.Ne mutluki ona boyle takdir eden bir kisiyle karsilasmis,senelerdir insan ucuruyorum ama hic kimse benim icin bir kelam yazmadi.Yazsaydi sasarim zaten.Yazilarinizi bekliyoruz uzaklardan sabirla.

memlekete selam kardes.

ahhhmet



Tatlim

Gecmis olsun.Gule gule iyi gunlerde kullan.

Taner beye cok slm.

Eser






Hiç yorum yok: