30 Ağustos 2010 Pazartesi

Yeter ki soyle

Bir kez olsun SEVDiM de

Uzaktan sevmek
hos gelmez ki insana
Kim istemez ki
Saclarim oksansin,
nefesin karissin nefesime
Abayi yakmisim iste
Sevmisim bir kere
Dugum dugum olmus yuregim
Esir etmisin beni kendine
Kolay kolay yenik dusmezdi bu yurek
Simdi
Hem perisan hem derbeder
Susuyorsam asaletimden
Susuyorsam gururumdan
Bulbul bile cekmemistir bu kadar cile
Leyla bile dokmemistir bu kadar gozyasi
Gonlum yenik dustu yoklugunla
Kan kaybediyor hergun biraz daha
Ayrilik acisi
Kalp yarasi
Yetmedi mi daha darginligin?
Gecmedi mi hala kizginligin?
icimi acittigin
Bir tarafim dustu sanki
Boguluyorum bosluk deryasinda
Yetmedi mi daha ?
Bitsin HASRET
Bitsin OZLEM
Birak kavusayim sana
YETER ki SOYLE
Bir kerecik de olsa
Ben de SEVDiM
SEVDiM
de....Allah askina...!!!!!!!!!

Guzin AVCI
30.8.2010
KUSADASI

Hiç yorum yok: