14 Ağustos 2010 Cumartesi

DARGINIM HAYAT SANA

uzuyorsun beni nedense


Gecenin 2.00 si
yanik yanik
Ferhat Gocer'in soyleniyor UZUMu
Ta yuregimin derinlerinde
hissediyorum uzuntuyu...
Aci bir huzun yayildi yuzume
Sen orda,ben burda
Ayri ayri kalbimiz,hem de beraber
Sarmas dolas olmus ic ice
Hasretle ozlem, kederle nese kolkola...
Cagirma beni cilgin deniz cagirma
Gecenin bu gec saatinde
Hic gucum yok
seninle bogusmaya,
Cesaretim de yok
kopuklerinde kaybolmaya...
Boynum bukuk
Buruk kalbim
Nesem kalmadi hic
Saskinim hayat
Yuregim duygusal bir kordugum
Tiryakisi olmusum buruklugun
Umutsuzluk icimde
Melankolik ruh halim
Darmadaginim, paramparca...
Ates cemberinin ortasindayim
Huzun sarmis dort bir yanimi
Parlamiyor artik gozlerimin ici isil isil
Esmiyor gonlumde bahar havasi
Terkedilmis bir sevgili gibiyim
Ensemde ayriligin acisi
Gitmiyor gozlerimden gozlerinin karasi
Egik basim
Yumak yumak dokuluyor saclarim
Tutamiyorum kendimi
Dokuluyor kahrindan gozyaslarim....
Birakamiyorum kendimi hayatin akisina
Keyif catamiyorum
Tadina varamiyorum
Yoruldum ordan oraya savrulmaktan,hirpalanmaktan
Yuregim ayaklandi
Gitmek istiyor buralardan
Gidemiyor
Caresiz
Yasiyor gurbeti gurbetin icinde.......
Tatli prensim,sabah gunesim
Bu asik yurek
Bu sevdali gonul
Razi degil
Boylesi senden uzak yasamaya..
Aciyor icim
Uzuluyorum derinden
Bu sensiz hayat
Agir mi agir geliyor
Dokunuyor kanima...
Soyle
Yuregim seni cok sevdi diye
Bu kadar zulum niye ?..........
Bir daha...bir daha...
Sansim olsa..
Huznu,duygusalligi
atmak istiyorum engin denizlere
Yeniden dogmak
Yeni bastan yasamak istiyorum hayati
Dinlemek istiyorum
Keyifle sarkilari...
DARGINIM hayat sana
KIZGINIM da bir o kadar
Benim sevgim yeter ikimize
Sev diyorum kalbime SEV
Hic SEViLMESEN de
Sevebildigin kadar SEV YUREGiM
inadina SEV
SEV olumune ....!!!!!!

Guzin AVCI
14.8.2010
KUSADASI

Hiç yorum yok: