18 Ağustos 2010 Çarşamba

SENi SEVEN BiRi VAR UZAKLARDA

Yangin yerine donmus yuregi

Hic aklimdan cikmiyorsun ki
UNUTAYIM seni
Vazgecir bakalim nasil vazgericeksen
ASK atesinde yanan yuregimi....
Sinirliyim,gerginim
O gun bugundur ezik
sus pus olmus
Cocuksu masum yuregim...
Ters ters bakma bana hayat
ustume ustume gelme boyle acimasiz
Cok sey istemedim senden
Sade bir yasamdi ozlemim
El ele,birlikte..tatli prensimle...
Cekip gidesim var buralardan
Adresi olmayan bir yerlere
Orada..
Kucaklasin beni mutluluk
Leylaklar acsin gonlumde
Acsin gulller
Guller acsin gul yuzumde...
Yorgun ruhum
Savunamiyorum artik kendimi
Anlasana sabah gunesim
Bambaska bu sevdali tutku
Kavurdu icimi
Sonmedi bir turlu
Yaniyor
Yaniyor mesale gibi
Alev alev ASKIN ATESi....
Kolaylikla
Goz acip kapayincaya kadar
Gecer sanmistim bu zor gunler
Alt ust oldu yuregim
Darmadaginim harman yeri gibi
Sarsildim derinden
Donustu yasantim
Arapsaci gibi karmasaya
Birakmisim kendimi
Evliya sabriyla
Gunlerin akisina.....
Yoruyorsa varligim seni
Hazirim cekilmeye aradan
Yazmam da
Arayip sormam da bir daha...
Unutma ki..
SENi SEVEN biri var uzaklarda
Yangin yerine donmus yuregi
Oluyor SENSiZ
Yasiyor oylesine...!!!!!!

Guzin AVCI
18.8.2010
KUSADASI

Hiç yorum yok: