11 Ağustos 2010 Çarşamba

SENSiZ bu SAHiL,SENSiZ bu ADA

DOKUNUYOR KANIMA

Ada sessiz
Ada uzgun
Ada aglamakli
Agliyor yoklugunla Nazilli sitesi
Gulmuyor yildizlar, parlamiyor eskisi gibi
Deniz hircin..yorulmadi dalgalar ofke kusmaktan
Yan yana..ard arda..cilginca kiyilari vurmaktan
Huzun benim gonlumde
Huzun gozlerimde
Sahil SENSiZ
Anlamsiz hersey
Calinmiyor gobek havasi
Ne de nostaljik Ferhat Gocer sarkisi
Oturdum kiyiya,mahsun mahsun,kumlarin arasina
Bagirmak istedim
Sira sira dizildi bogazima cumleler
Agladim yine...
Agladim icimi ceke ceke
isyan ettim
Bu adaletsiz adalete...
Mahcup gozlerim
Uzgun yuregim
Neler neler vermezdim yanimda olman icin
Aklim sende iste
ikna olmuyor bu asik yurek
SENSiZ dokunuyor bana bu ada
Her soluk alisimda
ASK deryasinda boguluyor nefesim
Zonkluyor sakaklarim
Yakici bakislarin hep pesimde
Civileniyor gozlerime
Gitmiyor hayalin bir an olsun
Caresiz sana teslimim
icimdeki bosluk
Her gecen gun buyuyor biraz daha
ust uste..tas yigini agirligiyla
cokuyorsun omuzlarima
Eziliyorum altinda...
Alev alev
Cira gibi yaniyorum
Yaniyorum askinla
Can buluyor
Varligim varliginla..
Demir atmisim yalnizliga
Mahkumum...caresizim
Cifte kavrulmus bedenim
Bir kerecik olsun CAGIRSAN BENi
" GEL...! " desen
GEL yanima
Guldursen su solan yuzumu
Aydinlansa karanlik geceler
Gelemiyorsan da buraya
Ben geliyim ayagina...!

Guzin AVCI
11.8.2010
Kusadasi

Hiç yorum yok: