15 Aralık 2018 Cumartesi

Yedi Göller milli Park'ı..Bolu..

Mengen..Türkiye'nin en muhteşem aşçıları burdan çıkar.
Buranın etinin lezzeti meşhurdur.Uğradık Mengen'e çok güzel bir bahçesi geniş mekanda önce restaurant'ında karnımızı doyurduk harikaydı her gelen.Çayımızı bahçede içtik hava iyiydi.
Yedi Göller çok yakın Mengen'e.
Daha önce gelmiştim sana Yedi Göller.
Hiç unutmadım sayımlarım ismini senelerce.
Ben doğaya aşık ben..ne zaman gelsem sana doyamıyorum güzelliğine.
Nefesim kesiliyor güzellik karşısında.
Hiçbir yerde göremezsiniz böylesi güzel bitki topluluğunu birarada.
Irili ufaklı Göller Şelaleler birbirinden muhteşem ağaçlar çamlar..
Ya o çamların binbir renkleri..gözalıcı güzellikleri..
Volkanik bir yapısı var buranın, Göller su birikintisinden olmuş.Adı üstünde 7 tane.Hepsi farklı güzellikte.Ezberledim isimlerini..Sazlıgöl,Seringöl,incegöl,Deringöl,Nazlıgöl,Büyükgöl,Kurugöl..
Doğayı sevenler, yürüyüşü sevenler, hele  renklere aşık olanlar, resim yapmaya bayılanlar..
Buyrun gelin buraya..dolaşın mis gibi oksijeni bol havada..gezin güle oynaya..

Hiç yorum yok: