23 Aralık 2007 Pazar

Anneler gununuz kutlu olsun...

ANNEM
Davulla,zurnayla gonderdim seni askere
Soz vermistin annem
Donecektin sagsalim babaocagina, ana evine
Hani...hani. ..teskere getirecektin sevenlerine
Boyle mi soz verdin annene?
Boyle mi donecektin geriye?
Nasil teslim oldun annem
Kahpe bir kursuna
Zamansiz ecele...!
Hani donusun muhtesem olacakti
Anli,sanli nisanin, dugunun olacakti
Kurbanlar kesilecek,kinalarin yakilacakti
Hazirladim annem evini, barkini,yuvani
Boyle mi gidecektin bu dunyadan
almadan muradini...!
Nasil kiydilar annem
KIYAMADAN
nasil aldilar korpecik canini....!
Gozlerim yolda, kulagim seste, aklim hep sende
Her gun...her gece...sabahladim pencerelerde
Bogazima dizildi sevdigin yemekler
Atesler dustu icime
Boyle mi donecektin annem
Bak...inmeler indirdin yuregime...!
AY YILDIZLI tabutunu gormez olaydi
ahhh...bu kor olasi gozlerim
Tutmaz olaydi bu ayaklarim, bu dizlerim
Kirilsaydi kollarim
lime lime olaydi da etlerim
Tattirmasaydin
bana bu EVLAT ACISINI annem
Soylesene... .kinali kuzum
bir daha....bir daha....
Nasil yasarim ? nasil gulerim ?
Oleydim ahh... senin yerine ben oleydim
Genctin...babayigit tin...kara topraga ben gomuleydim.. ..!
Kimseler saramaz artik yarami
Kimseler dindiremez gozyaslarimi
Ben yitirdim biricik oglumu, evladimi
Yitirdim...
canimi,cigerimi, aslan parcami...!
Soz sana OGLUM
alsalar da bir gun canimi
Koymam yavrum koymam yerde kanini
Duy beni......Duy anneni....
SEHITLER OLMEZ VATAN BOLUNMEZ...!
V A T A N S A G O L S U N....!
diye haykiran sesimi....!
Guzin AVCI
13.5.2007
Doha

Hiç yorum yok: