28 Aralık 2007 Cuma

gule gule eski YIL(yegenim Ulkem'den)

teyzoş,bir yıl daha geçti,acısıyla tatlısıyla.yaşlanı yoruz üzülüyorum ama hep birlikteyiz (uzakta olsanızda çok yakınız biz birbirimize) ,şükürler olsun ki sağlıklıyız,güzel bir yıl geçirmişiz seviniyorum. gonlumden gecenleri yazmak istedim...bakalim begenecek misin ? begenirsen blogstop daki sayfana ekleyim mi ?.optum teyzos kocaman seni..MUTLU YILLAR diliyorum.

SEVGiLi ESKi YIL
Giderken goturmeni istedigim birkac sey var. Birkactan fazla aslinda...Butun kotu anilari alip goturseniz diyorum...Yasanmami s olsa.
Komşumuz,kardeş im kadar sevdiğim Nazmi' nin kaza gecirmis oldugu telefonu vardi ya, hani benim geçen yıllarda bayram tatili icin Eregli' ye gitmis oldugum gunun sabahi gelen o aci telefon, o sabahi alip goturseniz mesela, o ani hic yasamamis olsam...
Kotu haberler aldigim tum anlari alip goturseniz .....
Kalbimin KIRILDIGI ve kalp KIRDIGIM.... .
Bekledigimin karsiligini goremedigim, benden beklenilenin karsiligini veremedigim. ...
Gucendigim ve gucendirdigim. .....
" Keske gormeseydim " dedigim.....
" Keske soylemeseydim " dedigim....
" Keske yapmasaydim " dedigim....
Iste bunlarin olup bittigi butun anlari goturseniz.. .....
Canim eski YIL,
Ne zaman geldin, ne zaman gidiyorsun anlamadim. Sana tesekkur etmeliyim... Kayıpsız,sevdikler imle beraber,dolu dolu,sevgi dolu geçirdiğim günler için.
Bu yil insanlara "sasirma" dozumda bir azalma oldu. Bir garip anlama hali geldi ki ben bile hayret ettim kendime....iyi oldu ofkem azaldi yasadigim tum bu olaylara....
Bana gerektigi yerde susmayi ogrettin sevgili eski yil.
Keskelerimi en aza indirmemin gerekliligini, gecmise takilmadan yasamam gerektigini. ...
Haketmeyene oldugundan fazla deger vermemeyi...
Kisiligi kemiklesmemis sahsiyetleri gormemeyi... hissetmemeyi. ...
Gercek sevenlerimi sevmeyi...
Sen ogrettin bana ..sevgili eski yil...buyudum seninle, olgunlastim biraz daha.
Gule ..gule...
Sevgili eski yil..gule gule.
Ulkem Atalay
Gama End.A.S
Endustri muh.

Hiç yorum yok: