23 Aralık 2007 Pazar

TAMER kardesime...

TAMERIM
Elim kalem tutupta
bugune kadar duygularimi yazamadim
Zamansiz olumunu
sana hic ama hic yakistiramadim
Kac kez kalemi elime aldiysam
icim acidi, yuregim dayanmadi biraktim aglayarak
Kararliyim bugun SENI yazmaya
Su azan vakti sana sevgilerimi yollamaya....

YANIK YUREGIM
Adi TAMERdi
Aslanlar gibi babayigitti
Deryalar gibiydi bir omre bedeldi
SOFUmun,OMERimim biricik kardesiydi....
Nasil da yakisirdi mavi gomlegi
Daldan budaktan esirgemezdi kendini
Herkesler bilirdi otobuse olan sevgisini
Anlatirdi kikir kikir gulerek askerligini
Severdim dalga gecisini,muzipligini
Hizli surerdi arabayi, jet gibiydi
Meydan okurdu, sanki olumle dans ederdi
Taa kucuklugunden beri
Gozu karaydi, cesurdu, nerde tehlike orda gezerdi
Miknatis gibiydi, etkilerdi insani
Bir bakan bir daha bakardi
Cakmak cakmak yemyesildi guzel gozleri
Hele bir de sinirlensin
100 wattlik ampul gibi yanar sonerdi
Saman alevi gibiydi siniri
Bir ziplardi, birden parlar birden gecerdi
Hele lokantaya verdigi emegi
Giptayla izledi tum sulale...tum ahali
Bilemedik hayattayken kiymetini, degerini
Kisa suren hayatini, gencligini
Sesini duymayali, seni gormeyeli
Saplandi acin yuregime bir civi gibi
Yillarca TAMERim kemirdi icimi, beynimi
Hala inanamiyorum kaybettigimize SENI
En guzel yasta
En guzel cagda
Evliligin asamasinda
KIYAMADAN....KIYAMADAN.....SENI
Seni nasil verdik kara topraga....
Kabul etmiyor acili yuregim SENSIZLIGI
Dinmiyor gozyaslari,acilar...
Her gecen gun biraz daha cok ariyor bu gonuller SENI........
UNUTMADIM TAMERim gozumun onundeki
yuzunun her karesini, gulumseyisini
Saklanip beni korkuttugun gunleri..geceleri...
Odamai kitleyip, agustosun sicaginda
ocak yakip ta beni pisirdigini...
Uyurken sessizce yanima sokulup
Kokmus coraplarini burnuma dayayip,dalga gectigini
Karnini tuta tuta, kahkalarca gulup eglendigini.....
Hic kirmadim, hep gonulden sevdim seni
Yine de bilmeden kirdiysam ablam seni
Bagisla...ne olur affet affet beni.....
Gittin gideli neler tukendi icimde neler
AKLIMDAN HIC CIKMADIN
Gecmedi Tamerim sensiz ne gunler ..ne geceler...
Gidemedim aylarca, yillarca Antalyaya
Basamadim ayagimi, bastigin ter tasa..her topraga
Bakamadim ne odana..ne bos kalan yatagina
Cigerlerim kanadi baktıkca duvarlara
Takildi kaldi gozlerim resimlerdeki mahsun bakisina......
Sondu icimde tum isiklar
yerini birakti karanliga....
Hasretin kaldi,ozlemin kaldi
bayri yanik anana....paramparca olan gardaslarina....
Kurban olsaydim birtanem
Sapur supur yogut yiyisine....sari saclarina....
Dar geldi TAMER im bu dunya bize dar...
Zor geldi Tamerim gidemedi bu ayaklar kurdugun lokantaya....
Sevenlerin hep agladi,isyan etti hickira hickira
Gozler bakamadi, gozu yasli nisanliya
Bir ayri yandik hepimiz Tamerim cayir cayir
İsyan ettik seni aldi bizden diye yuce Mevlaya....
Allah vermesin boyle bir aciyi bir daha kimsenin basina
Yurekler yanmasin bir daha...atesler dusmesin ocagina.
Senin gibi bir babayigidin yok olusuna
Alismak cok zor TAMERim
yasayan ama olmayan varligina.....
Donustu sevgin icimizde olumune bir sevdaya..
icim kaniyor TAMERim dustukce aklima
Kahrolup agliyorum, isyan ediyorum yaradanima....
HER SABAH uyanirim seninle
icim sizlayarak,
Bazen guzel gorurum, sevinirim
bazen de uzgun..aglayarak
Oyle guzelsin ki her seferinde
ozlemle sarilirim sanki yasiyorcasina
Tutarim ellerini SIMSIKI
Gonlum razi olmaz hiiiic seni birakmaya
Acarim gozlerimi birden bakarim avuclarima
Yuzumu basan atese...ellerime yayilan sicakligina...
Yine yoksun iste
yine yoksun TAMERim
bu da ruya....bu da ruya.....
Oturur aglarim ardindan...hickira hickira...
Her seferinde yeniden yasarim 23 Hazirani
dayanamam birkez daha yok olusuna.....kaybolusuna....
isyan ederim uyandigima
niye hemen gozlerimi acisima...
Ruyada olsa guzel ablam
ozledim seni
hasretim seni kucaklamaya...bagrima basmaya....
Razi oluyorum..sukrediyorum o bir kac dakikaya
TAMER CALISKANlar OLMEZ
Olmeyecekte asla...
Adim gibi eminim bizimle yasadigina
Herseyi gordugune, sevincleri paylastigina
Mutsuz,kizgin goruyorum ..olursa can sikintilarinda
Hasret...ozlem...dagladi ablam yuregimi
Bir turlu sindiremedim icime SENSIZLIGI
Yillar gecse de TAMERim ustunden
Gonlum kabul etmedi bu aci gercegi...
Gormeden evini,esini,muruvvetini
Ucup gittin elimizden bir kus misali
Harabeye dondu anaciginin cigeri,gardaslarinin yuregi
KONYALILAR RESTORANT olsa da dunyanin en zengini
Bil ki.....
kirik kanatlar kollar, boyunlar egik
buruk yuregimizin her kosesi...
Biliyoruz ....
dolduramaz hic kimse senin boslugunu, senin yerini
Hic uzulme sakin
Abilerin yurutuyor ...ADINI....sanini...serefini....
Gururla...onurla...sunuyorlar
Yuce TURK milletine hizmetlerini
Beyinlere kazidilar altin harflerle
TAMER CALISKAN sirketini...isletmeciligini.....
Ustume yagsada sagnak yagmurlar
Savursa da beni deli firtinalar
Dondursa da bedenimi kara kislar
Yakip yiksa da
depremler,tsunamiler,volkanlar
gecse de ne baharlar ne kislar
Kazidim seni ablam
kalbimin en derinligine...
Alisamiyorum ablam sensizlige...
inanamiyorum sensiz gecen her anima her saniyeme
Her gecen gun biraz daha kaniyor icim
isliyor icime,acitiyor canimi,ok gibi saplaniyor cigerime...
Daha cok ozluyorum
daha cok ozluyorum bu gurbette...bu issiz collerde...
sana benzetiyorum gelen gecen herkesi...
gunduzlerim geceye donusuyor inan ki
Hickiriklarim karisiyor ezan seslerine...
Ruzgarin olsaydim savursaydim altin,sari saclarini
Yagmurun olsaydim...sulasaydim kuruyan topragini tasini...
Gunesin olsaydim...isitsaydim mermerini, yanik bagrini
Gul olsaydim ustunde, paylassaydim yalnizligini
Kalk da kurut ne olur dinmeyen gozyasimizi
Allah da biliyor hic mi oraya yakismadigini
Versin rabbim sana yeniden bir can
yasa....yarim kalan hayatini....yarim kalan askini...
yeniden yasa gencligini...doyamadigin yasamini....
TAMERim sanma ki ablam SENSIZ yasadigimizi
Sanma ki sensiz gulup oynadigimizi
Her an, her dakika, icimizde yasadigini
icimizden hic...hiic cikmadigini
Bilmeni isterim
icimizin daha ilk gunku gibi yandigini
etlerimizin lime lime acidigini
Gozlerimizin her yerde, her nefeste eni aradigini
Yedigimiz her lokmanin bogazimizda kaldigini
Sesinle,yuzunle taptaze kalbimizde yasadigini.....
istiyorum seni uzenleri
seni kiranlari....uzenleri....bagislamani....
NUR ICINDE YAT GUZEL ABLAM
BU DUNYA OLDU HARAM
ORDA KI YASAMIN OLSUN
CENNET-I MEKAN....
SENI SEVIYORUZ...
SENI OZLUYORUZ.....
Guzin AVCI
23.6.2006
DOHA

Hiç yorum yok: