23 Aralık 2007 Pazar

Zormus GURBETTE gurbeti yasamak...

Birtaneme
Ne guzelmis SENI SEVIYORUM demek
Ozlemle yolunu gozlemek, donusunu beklemek
Gidisinle boynum bukuldu,kolum kanadim kirildi
Sanki yuregime inmeler indi,kanim dondu,dunyam yikildi
Deli firtinalar koptu esti icimde aci aci
Daha gozden kaybolmadan icime coktu sancisi
Kulagim telefon sesine kilitlendi kaldi
Gozlerim mesajini gormek icin tutustu yandi
Geldiyse bir haberin icim rahatladi
Bir nebze de olsa dindirdi akan gozyasimi
Ne kadar da gayret ettiysem anlama diye hislerimden
Anladin...perisan,huzunlu,aglamakli titreyen sesimden
Istemem...istemem olmasin bir daha boyle ayrilik
Hayatim alt ust oldu, cokmesin ustume bir daha zifiri karanlik
Akla karayi sectim sabah olmasi icin
Film seridi gibi gecti, yaptim tek tek hesabini gecmisin
Sevgin buyudu...buyudu...okyanuslar kadar icimde
Gonlume su serpti, guc verdi
dusundukce o kahverengi gozlerin
Seninle gunesin dogusu, batisi bile baska
Bir daha ...bir daha...
bir daha askim beni yalniz birakma
Dusmesin yuzume baska bir yuzun golgesi
Asla bakmasin...bakmasin istemem ne baska bir goz
ne de degsin yuzune bir baska sacin bir tek teli
Oyle seviyorum ki canimin cani seni
Ozledim sicakligini, tenini, nefesini
Hasretin unutturdu bana memleketimi
Sesini duyunca dunyalar benim oluyor, unutuyorum herseyi
Sigmiyorum denizlere Kaptan-i Deryayim sanki
Kalbimin sesini dinledim geldim pesinden
Hic pisman degilim seni sevmekten
Ne de guzelmis zilin calmasi
Ne hosmus sikir sikir cevirmek kapinin anahtarini
Hic yorulmam kapiyi acmaktan sana
Hic bikmam sarilmaktan boynuna
Gunlerdir susmaktan sisti dilimin ucu
Gormek istedim ay isigini , yakamozu
Nasil da isildar gozlerim seni gorunce
Alevler arsa deger yanan yuzumde
Ne gerek var konusmaya, soz etmeye
Varligin yetiyor, cikariyor beni goklere
Donmesin biran dursun dunya gozlerimiz konussun
Gel ki askim icim isinsin,gonlum senlensin, yuregim cossun
Ne gunes dogdu gunduzume
ne de ay dogdu geceme
Dusunemedim hicbirsey, aklim kaldi sende
Gel askim gel...gel evine, saril esine
Zaman dursun degsin nefesim nefesine
Bitmeyen saatler, gecmeyen gunler geride kalsin
Gel artik askim,los karanlik evimiz aydinlansin
Nazar degmesin, Allah ayirmasin ikimizi
Bir omur boyu olalim muhtesem ikili
Hicbir zaman seni uzecek bir es degilim
Etmisim evlendigim gece sana sadakat yemini
Kendimi baglamisim sana, koskoca bir halatla
Keyif cigliklari atarak, sarilmak istiyorum boynuna
Dunya bir yana sen bir yana
En degerli varligim sensin...sensin hayatta
Bir omre bedelsin
omrum oldukca sevecegim seni
Soz.. birtanem soz.. istedigin ask gemisi olsun
elimle bindirecegim seni
Hayatimin tadi tuzu, gonlumun sultani
kipir kipirsin icimde
Canim feda olsun
kalbimin tek sahibine
UZUN UZUN bas gelince ZiLE
Cigliklar atiyim, HOSGELDiN birtanem diye....
guzin avci
9.7.2006
Doha

Hiç yorum yok: