18 Aralık 2007 Salı

SEN YOKSUN

Alismistim
Her 24 Kasimda
Sesini duymaya
Hatirini sormaya
Gununu kutlamaya....
Yoksun artik OGRETMENIM
Yoksun iste......
Yoklugun dokundu
Zor geldi bana..
icim daraldi, ofkem artti, ihmal edisime
Ciktim evden firlarcasina
Yurudum sahilde...saatlerce...
Boynum bukuk, icim yanik, derin bir aciyla
Her adimda....attigim her adimda....
Tonlarca yuk bindi sanki ayaklarima
Bastirmaya calissam da kabaran duygularimi
icimde kopan deli firtinalari
Olmadi ...OGRETMENIM .... olmadi
Dusundukce o guzelim gunleri
Verdigin binlerce emegi
Aciyla sarsildim... basladim aglamaya
Engel olamadim....akan gozyaslarima
Kizdim...isyan ettim....bu ayriliga...bu uzakliga...
Bilirsin beni ogretmenim
Keskelere yer vermezdim hayatimda asla...!
Keske gelseymisim...bu yaz yanina....
Gonlunu alabilseymisim...son bir defa...
iste tum kizginligim...isyanim
Bu vefasizligima...
Alismak cok zor olacak ogretmenim....
Yok olusuna....
YOKLUGUNA....
Guzin Avci
23.Kasim.2007
D O H A

Hiç yorum yok: