23 Aralık 2007 Pazar

Babalar gununuz kutlu olsun.

Babam
Okudugum en en guzel,en buyuk kitapdin
Cunku sen...sen...babamdin
Soze nasil baslasam
Seni nasil yazsam
Satirlara sigdiramam babam....
Kıyamazdim sana..yuzune bakmaya..
Asiktim babaligina, kulturune, sayginligina
Merhametine,gariban babasi olusuna
Hayrandim babam
boyuna posuna,gorkemli durusuna.......
Unutmadim babam
o kahrolasi, canimin yandigi, o aci gunu
Can evimizden vuran aci haberini, ani olumunu
Goremedin ardinda aglayan yavrularini, bukulen boynunu
O gun..o gunden beri hic sevmem babam
aylardan Agustosu
Sevmem..adina kalp krizi denen soguk olum kursununu.......
Aradim babam
her zaman gonulden seni
Gormeni istedim dugunumu,telli duvakli gelinligimi
Ozledim babam
duymak istedim,ozlemle kizim diyen sesini
Acin icimden hic cikmadi babam
hic dinmedi..oyle taze ki
Yasiyorum her saniyesini
daha dun gibi........
Yagan yagmurlarda, esen ruzgarlarda
Isildayan guneste,parlayan mehtapta
Su gibi akip giden gunlerde,aylarda,yillarda
Aradim hep seni babam.......
istedim hep birkez...birkez....olsan yanimda.......
Unutulmaz bir sarki oldun dilimde
mirildandim senelerce
Nice babalari sana benzettim
bakamadim gozlerine...
Hep agladim sessizce, icimi ceke ceke
Tas, kum, toprak ortse de uzerini
silmeye gucu yetmedi...silemedi beynimden
Nereye gittiysem oraya goturdum
yasattim icimde hep seni.....
Donse de babam
gonlum sensiz kara kislara...
Gozyaslarim su olsun..topragina...tasina..
Bogazima bir hickirik dugumlense de zaman zaman
Guzel anilarimiz var..geri de hatirlanan
Unutmam babam
istesem de unutamam
Saygiyla, sevgiyle, hasretle,ozlemle
Aniyorum seni...bu guzel gunde babam...
Ne kadar agit yaksam da
icimi acitip kanatsam da
gozlerim dolu dolu olsa,hickira hickira aglasam da
kanat takip ucamasam da yanina
bir demet gul koyamasam da mezarina
sararan otlarina,catlayan topragina
veremesem de bir damla su
Bil ki babam gurbetteyim
bilmeni isterim ki canim babam
gonlum de seninle
yuregim de seninle
SEVIYORUM SENI
tum benligimle...tum ictenligimle...
Bagisla kizini, bagisla evladini.......
Yuregim buruk, gozlerim yasli
Kutluyorum babam...
BABALAR GUNUN KUTLU OLSUN
Ellerinden opuyorum.....
Nur icinde yat guzel BABAM...

Guzin AVCI
18.6.2006
DOHA

Hiç yorum yok: